Spaningar från träningar

Jag tror inte man ska underskatta Piluts närvaro, han är en glad skit som smittar av sig. Att ha roligt medans man spelar hockey tror jag är viktigt.

3 gillningar

Gött. Då slapp jag skriva. Håller fullständigt med.

1 gillning

Eller så vet gruppen läget?

2 gillningar

Alla de är jättebra spelare, men det är ju lite märkligt ställa spelare som öht inte ens är aktuella förrän tidigast om ett år (i Lias fall tre år) mot en spelare som kan ansluta nu.

3 gillningar

Det får man ju hoppas. Dock är det väl här någonstans min farhåga kring Anton ligger. Han verkar vilja ha god kommunikation, som i det att han säger rätt saker/är vältalig, men att kommunicera handlar bara till en liten del om vad för ord som kommer ur munnen. Lex Dicken.

Björn har jag högre tankar om. Jag hoppas verkligen att gruppen vet vad som gäller på träningarna, vad för roll Pilut har och hur man skall ställa sig till att träna med honom i gruppen när man kämpar om en startplats på lördag.

2 gillningar

Byt plats på Pasic och Lyran så är du nog ganska nära sanningen.

Jag hoppas verkligen att klubben vet något vi inte vet, men det känns märkligt att ha med en spelare på det här sättet under premiärveckan om han ändå inte ska ingå i truppen.

Tror gruppen vet att till 99% sannolikhet spelar Pilut i Hv, särskilt om han tränar idag när Alsing/Borgman är tillbaka.

Annars ser jag faktiskt inte längre den stora fördelen för HV att låta Pilut träna vidare när vi närmar oss säsongsstart nu.

1 gillning

Jag väntar med stor nyfikenhet på en rapport från dagens träning. Antar att den är 11 som vanligt?

3 gillningar

Japp 11!

1 gillning

Och 14, två träningar idag…

1 gillning

Pilut på is även idag.

3 gillningar

Borgman och Alsing även tillbaka idag enligt JP

Lehtinen
Dichow

Borgman Hansson
Alsing Rindell
Hatakka Lagerberg
Fransson Pilut

Rousek Lindström Lyrenäs
Woods Johnsen Ang
Luoto Heponiemi Pasic
HP/Brännström Reber WIN
Tedenby

Träningen kl 14.00 inställd.

28 gillningar

Pilut är alltså med och tränar när det finns 8 andra backar att tillgå, tidigare förstod man ju det då backar saknas. Intressant….

1 gillning

Min mening är att jag ser inte pilut som make it or break it, kommer han vara tungan på vågen om han kommer in ( I think not) han är inte den stora räddaren, omänskligt bra, härförare, hv-hjärta eller inte…. Han är en bra spelare absolut och byter honom mot rindell direkt om så vill. Det har blivit för hajpade bara i min mening

Tytlighet kring lindströms status, som jag trott och sagt länge i forumet. De flesta har satt honom som 3 center, han är och kommer vara topp 2 (1a el 2a) under sina år här

Alternerade HP och Brännström? Känns som WIN har en säker plats där då.

Lyrenäs ner i fjärde när Kloos kommer och ut med HP och Brännan är kanske enda förändringen. Svårt och se att WIN ska göra det bättre än någon av dessa men blir gärna glatt överraskad. Hade gärna sett att man gett brännan en chans att spela ut/in sig ur laget i början iaf…

1 gillning

Grym stor eloge till dig som vanligt för dina fina uppdateringar ifrån träningen​:star::star:

11 gillningar

Japp de alternerade.

2 gillningar