Tränar man PP utan ett BP? Kör man med röda koner som motståndare eller ![]()
Haha sant.
Precis vad jag tänkte, det borde väl vara optimalt att kombinera BP och PP i samma veva.
Så Lindström var inte riktigt hel då med andra ord?!
Lindström hade en överbelastningsskada, att man väljer att vara lite försiktig och inte belasta honom fullt ut direkt låter rätt rimligt.
Någon Borgman på värmningen idag?
Nej han var inte med.
Konstigt att Lindström var med om han inte ska spela?
Han behöver ändå hålla ångan uppe tills nästa match han spelar.
Värmningen var bara 9 minuter så det klarade han Lindström ![]()
Tjenare gänget!
Någon som sett hur träningen såg ut idag o vilka formationer som kördes?
Ingen träning idag.
JP skrev när de fick frågan om Pilut var med och tränade idag:
“Pilut var inte med på dagens träning. Det var frivilligt ispass och endast sex spelare och bägge målvakterna var på is.”
Så var väl bara frivilligt idag då.
JP rapporterar ifrån träningen idag.
“Vi kan konstatera att Borgman är tillbaka på is tillsammans med backarna men att han kör i röd tröja och mest står och skjuter på målvakterna. Så han kan vi nog räkna bort den här veckan också.”
Borgman var bara en kort stund på is innan träningen, åkte lite skridskor och värmde upp målvakterna.
Reber ej på is idag.
Lite nya kedjor då:
Lehtinen
Dichow
Fransson Hansson
Alsing Rindell
Hatakka Lagerberg
Annborn Malte Gustafsson
Blanár
Woods Rousek Kloos
Luoto Heponiemi Ang
Pasic Johnsen Stål Lyrenäs
Tedenby Lindström Brännström
WIN
HP
På tiden man testar Rousek som center (med bra omgivning). Hann du få någon uppfattning om hur han såg ut där?
Bra återigen att kedjorna görs om. Känns dock märkligt att man inte ändrar om i backkedjorna då defensiven har varit det största problemet enligt mig…
Tack för rapporten! Positivt att han äntligen börjar försöka sätta ihop de bästa spelarna tillsammans. Också skönt att Teden och Brännström går in på 12 forwards.
Det tog ett tag innan dom fattade men nu ser första och andra kedjan mycket mer vassare ut på pappret iallefall
Rousek får bättre kedjekamrater, hoppas det ger synergin han behöver för att vakna till liv.
Jag hoppas även att PP femmorna är lite omgjorda.
Vet inte vad jag tycker om att Woods spelar så högt upp. Men jag har inget bättre alternativ heller..