HP måste ju spela. Framförallt i PP
Luoto och Ang sticker ut positivt på många områden men annars har det varit rätt jämnt mellan många olika forwards - ingen av de övriga har imponerat särskilt stort på mig i alla fall om jag minns rätt …. vad tycker ni andra ?
Tycker nog Lindström varit stabil. Tänker att han ihop med Ang och Luoto representerar de typer av spelare som gärna får finnas i varje kedja.
Lindström-typer gapar med sin frånvaro, tillika Luoto-typer, gott om Ang-typer däremot.
2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Diskussion om seriöst rykte (25/26)
Ja, det kanske finns typer som liknar Ang men ingen har ens i närheten av den farten och kontrollen.
Hade han varit han en vassare målskytt hade han kanske varit för bra för SHL … ![]()
Även om de skiljer sig åt så tänker jag att Ang-typerna är våra tilltänkta snipers som Kloos, Pasic och Woods. Saknar mer de andra typerna, främst Luoto-typerna.
Medhåll. Men det är ju inte så konstigt då allas spindeldiagram ser likadana ut. Man har ju värvat 10 man med samma egenskaper. Så hur man skulle se skillnad mellan spelarna ter sig så här i efterhand som lite av en gåta. Men tålamodet kommer väl att hitta svaret på gåtan, antar jag.
Säger inte att du har fel utan mest att jag inte kunde låta bli att bli att peka på humorn i hur du fick in kritiken även där.
Men ja det är ju befogad kritik så borde hållit tyst kanske. Det är ju inte fel att påstå att blommans kedjeformationer varit något .. märkliga. Får se hur forumets choice funkar om det nu blir så.
hur spelar vi ikväll?
@Huskvarna ?
Med tanke på hur man tränat denna veckan borde det se ut så här ![]()
Lehtinen i mål
Dichow
Fransson Hansson
Alsing Rindell
Hatakka Lagerberg
Annborn
Woods Rousek Kloos
Luoto Heponiemi Ang
Pasic Johnsen Stål Lyrenäs
Tedenby Lindström Brännström
WIN
Samma information i JP som ovan!
Med rubriken
Krisdraget - Hv agerar
![]()
Grymt!!!
Någon som är på träningen idag eller är den stängd?
Carl Ljungquist från JP är där och rapporterar iallafall.
Hela ledarstaben är iallafall med på träningen enligt JP… “Suck”.
Jag är här. Ser inte Blomqvist just nu iaf
Han sitter med en journalist på läktaren.
SÅ, vilka ser du?
Rahm, Gistedt, Beech håller i träning.
Blomqvist pratar med kvinnlig journalist på läktaren. Han är inte entledigad just nu iaf.
Borgman och Reber i röda tröjor. Kom in sent tyvärr. Men upplevde det extremt tyst på isen.