Såklart de behöver vara lediga idag efter den upplyftande och vackra insatsen mot LHC…
In i gymmet med er och väx!
Såklart de behöver vara lediga idag efter den upplyftande och vackra insatsen mot LHC…
In i gymmet med er och väx!
Hört från säkra källor att det blir 2 kryppass per dag nu fram till nästa match. Som straff. ![]()
Är det steget före, eller steget efter att inte ens bli insläppt?
Steget före. Stängda träningar för spelarna är tydligen nästa steg.
Det nya är kräftgång a 200 meter
![]()
![]()
Kräftgång i 52 omgångar är ju annars en beprövad träningsmetod a’la HV
Kontinuitet
vem spelar han ihop med ??
Det får vi se strax. Isen ska spolas om.
Lehtinen
Dichow
Alsing Borgman
Hatakka Rindell
Fransson Hansson
Lagerberg Annborn
Woods Rousek Kloos
Luoto Heponiemi Ang
Pasic Johnsen Stål Lyrenäs
Tedenby Lindström Brännström
Reber
PP:
Borgman
Kloos, Luoto, Woods, Rousek.
Rindell
Heponiemi, Ang, Pasic, Johnsen.
Hur kan man “peta” Lagerberg när han varit vår stabilaste back hittills?
Håller med dig om det
Skulle vilja se att Rousek och Johnsen byter PP-lina.
Tycker Johnsen är bättre på att skapa tryck och få igenom passningar till skottposition på andra sidan. Tror det skulle fungera fint med Kloos.
Hade ju helst sett ett platsbyggda i PP-formationerna, kloos och ang byter formation, naturligare för rindell att passa vä till en bättre skytt kloos. Borgman naturlig pass till hö
Jag funderade på det där med att göra mål. Om vi tar våra 6 vingar i de tre översta linorna så kan jag förstå att vissa (coacher) tycker att HP inte platsar just nu. (Undantaget OSL?)
Samtidigt skulle jag inte bli ett skit förvånad om han höjde målsnittet i vilken av de linorna han än gick in i.
Ja jag skulle gärna se honom kallas hem och sättas in i topp tre.
Bara för att belysa, han kör vidare på Ang, där det inte händer så värst mycket utöver att Ang kan ta in pucken med fart. Om vi nu ska gå till artikeln där han tar på sig hur PP ser ut.
Helt otroligt….
Ett sätt att få fart på pp hade varit att stoppa in Fransson istället för någon av våra forwards men, men…
Mest anmärkningsvärda är väl ändå att Blomman fortsätter ge OSL chansen och med det håller Reber utanför laget.
Uppenbart att vi inte premierar spelare från de egna leden. Sorglig utveckling.