Borde inte Stål Luremus ha spelat bort sin plats till Reber sin plats vid det här laget?
Lagerberg tjänar nog för lite för att få spela ![]()
Annborn har ju inte heller gjort bort sig! känns som han kommer bli bra!
Hugo Pettersson borde ju lätt ta en plats nu.
jag föredrar nästan hellre träff än pettersson
Ang är nyttig genom sitt sätt att driva puck. Så han behövs på isen, men däremot hade jag önskat honom i en annan position i PP, typ bakom mål eller på högerkanten som speluppläggare. Inte uppställd som skytt.
Lagerbeck är min gubbe, han skall naturligtvis liras mer, då det är en av få som höjt sig.
ta frågan med HV-folket inför matchen, varför skickar vi alla våra egna till höger och vänster eller bänkar dem?
Helt bedrövligt. Nu får det väl ändå vara nog med OSL. Han har definitivt fått sina chanser och mer därtill. Vill att han försvinner omedelbart!! Han är bedrövlig!
O än mer bedrövligt att Blomman fortsätter matcha karln. Vill man ens vinna?
Ang åker dessutom ALLTID, förutsägbart för motståndarna, upp mot blå med pucken i PP och en tredjedel av gångerna tar sig pucken över blålinjen genom tapp, kass pass eller bara schabbel. I 5vs5 kan vi slösa den tiden (och kanske risken), men inte i PP.
Instämmer, en spelare med en spelstil vi saknar lite. Mer storlek och kan göra lite mer ”grovjobb” likt Louto.
Träff är väl inte utlånad? Svårare att kalla hem då.
Läs tråden om lagbygget
Tycker man borde testa 2 pp såhär:
Fransson på blå.
Rindell som skytt i AP position
Ang fri roll centralt
Hepo i högra cirkel
Lindström framför mål då inget bättre alternativ finnes.
Tror Rindell kan bli bättre på direktskott än Ang i den positionen
Tycker också Hugo ska få chansen i PP. Han verkar ändå kunna göra mål lite då och då.
Blomqvist skäller ut spelarna fullständigt under träningen, slänger klubban osv. Han tycker inte inställningen finns där. ”Where is the fucking mindset”
Fan det låter inte bra…
Nu börjas det…
Har en grupp förtroende för sin ledare / chef så finns inställningen där från början
”Where is the fucking results” - motfråga