Vet vi om Lassi står ikväll?
Förmodligen då han har varit första på träningarna och Glifford stod för IKO igår. Dicken ej tillbaka..
Herre
Om nu Lehtinen står, hoppas jag innerligt att han motbevisar alla (inkl. sig själv) och står på huvudet och håller nollan ikväll.
Oddsen på det är väl inte superbra, men hoppet är det sista som överger.
Jag hoppas också, men den chansen är lika stor som en fis i rymden
Nä hoppet överger oss Hv supportrar hela tiden.
Hoppet är som bortblåst. Tyvärr.
Ikväll blir vi återigen förnedrade. Tyvärr.
Mentala coachen har väl jobbat hårt och nycklarna är hittade. Lassi står säkert i denna match som inte behöver spelas, alla vet redan hur det slutar.
Ta en öl innan, min taktik när man spelar golf. spelar alltid bättre med en öl innan för västen. Då håller man lite lösare i klubban och axlarna kommer ner
bättre än alla mentala coacher tillsammans.
T o m så att man saknar tiden då du var ABeist.
Ja, han borde skjuta mer. Precis som Rousek. Bara det att Ang har gjort en del poäng mer.
Det finns säkert många enorma fisar i rymden.
Eller knoppet inför en viktig final ![]()
Stora frågan är väl hur man kunde försvara honom så länge. Blev hjärntvättad av hans snack.
Någon på plats idag? Tror det var samma som spelade igår -OSL, kanske Glifford som tränade.
Samma förutom att Magnertoft tar Stål Lyrenäs plats.
Glifford fortsätter i kassen.
Glifford
Lehtinen
Andersson
Borgman Alsing
Fransson Hansson
Hatakka Rindell
Lagerberg Blanár
Heponiemi Rousek HP
Woods Kloos Magnertoft
Pasic Reber Ang
Tedenby Lindström Davidsson
WIN (röd tröja)
Out:
Dichow (kort stund på is)
Stål Lyrenäs
Eriksson
Luoto
Brännström
asså vafan, pasic reber Ang
FREE ANG
Pasic + Ang hade visserligen gjorde visserligen 4p tillsammans sist, 2p vardera.
Vi har testat Ang och Kloos tillsammans, det funkar inte alls. Ang gör för mycket på egen hand. Första med Hepo-Rousek-HP tar han sig inte heller in i. Tycker ändå dessa kedjor är logiska utifrån förutsättningarna.
I en lägre femma kan Ang få riktigt bra kontringsmöjligheter mot sämre motstånd, visst, han är vår bästa forward, men det är inte säkert att det blir bäst att stoppa alla de bästa i förstafemman och så vidare …
Ja, vem hade kunnat tippa det inför säsongen?