Nej, jag har inte sett några träningar. Men fine, då utgår jag från att Johnsen är halt och lytt. Ser ingen annan förklaring till att spelare som Laz, Eriksson, WIN, Pasic, Lindström (har säkert glömt någon) skulle gå före. Sample size har vi så det räcker och blir över för att kunna ta beslut att Johnsen går före samtliga.
OK, meddelar du Blomman!? ![]()
Smattrar så hårt på tangenterna just nu så han borde höra.
Att öka konkurrensen och spetsa laget med Johnsen påminner starkt om när man skulle öka konkurrensen och spetsa laget med Stoa.
Återigen. Inget ont om Johnsen. Men det säger en hel del om var HV befinner sig. I tabellen. I anseende. Som lag. Som förening.
E han med ikväll?
Ja det är han.
Nån koll på varför Gustafsson inte lirar ikväll? Om han är frisk, varför lirar man inte då honom istället för att plocka hem annborn?
Man trodde säkert Hatakka skulle vara out idag.
Malte spelar med U20 (lördag).
Hmmm undra hur pigg hattakka är när han vart sjuk hela veckan…
Denna utspelade sig väl😁
Gällande varför våra målvakter inte är fantastiska:
Gistedt står nu och tränar målvakterna med OSL och Pasic ![]()
Är det enda sättet för målvakterna och rädda, eller enda sättet för OSL och Pasic att göra mål?
Hönan eller ägget?
Om ingen träffar mål blir det varken räddning eller mål…
Var Heppo med? Dichow? Nya kedjor?
Ingen Dichow, Hepo på läktaren. Jag såg inga märkbara ändringar i kedjorna. @Huskvarna har förmodligen bättre koll.
Sandström
Lehtinen
Hatakka Rindell
Alsing Borgman
Fransson Hansson
Gustafsson Annborn
Johnsen Rousek Ang
Woods Kloos Stål Lyrenäs
Luoto Lindström HP
Laz Eriksson WIN
Pasic
Tedenby (röd tröja)
Out:
Dichow
Heponiemi
Brännström
Äntligen Pasic extra ![]()
Jag fattar inte varför man har flyttat ner Luoto till 3e, in med han i första. Att Pasic är utanför är mkt bra.
tror ni heppo kommer spela något mer iår?