Tränade BP så antar att de behövde spelare.
Verkar faktiskt som Pasic till slut är extraspelare eller på läktaren.
Tränade BP så antar att de behövde spelare.
Verkar faktiskt som Pasic till slut är extraspelare eller på läktaren.
Jag gillar pasic och vill honom allt väl, men med tanke på hans prestationer denna säsongen så är det verkligen på tiden att han hamnar på läktaren.
Har dom redan fattat de här, är pasic den som gjort mest fel under säsongen? Jag tror att de är han och alsing
Jag tror målvaktsspelet avgör i ett ev kval, o leksand har övertag.
Leksand har just nu två målvakter som hade varit 1a i HV. Det är en bister sanning som kan bli jobbig. Börjar de sätta sitt defensiva spel vilket resultatet de senaste matcherna verkar indikera att de har, så kan det bli som mot LHC. Allt som behövs är en kontring och sen är det klart. Nä fy fan, vinn resten nu så vi slipper det där jävla kvalet en gång….
Ja exakt, bra skrivet. Hamnar Hv i kval mpt leksand så.åker vi ut. Undvika kval tror jah inte vi gör. Frågan ej bara blir de lhc leksand eller Örebro?
Varför är du säker på att vi åker ut mot Leksand?
Jag är inte säker, men sett till lagens form (och Filip Larssons intåg) känns det som att det gått från 70-30 i favör HV till 40-60 i favör till Leksand.
Generös och givmild som jag är av naturen ger jag gärna bort den fighten till Örebro.
Eller till Cluben!!
Målvaktsspelet
Brännström kan skjuta igen! Vet att han bara kunde dra backhand för ett tag sedan iallafall. Känns positivt.
Kanske får vi se honom i spel igen?
Inget nytt om dichow o heppo?
Ingen av dem var med idag.
Kan vi nog räkna bort dem denna säsong tyvärr…
Väldigt trist med Heppo som är väldigt saknad offensivt.
Många ändringar i formationerna. Blommans tombola gav följande:
Sandström
Lehtinen
Borgman, Hansson
Fransson, Alsing
Hatakka, Rindell
Gustafsson, Blanar
Pettersson, Rousek, OSL
Woods, Kloos, Tedenby
Luoto, Lindström, Ang
Laz, Eriksson, WIN
Pasic
Johnsen
Kedjorna är väl inte helt tokiga, men anmärkningsvärt att inför omg 48 inte ha färdiga och inspelade formationer. Hörde jag någon viska…skador.
Vi har ju iaf en fjärdefemma ![]()
Stackars Rousek….
Kedja 1 och 3 har väl aldrig provats tidigare?
Vår enda naturliga toppcenter får dras med HP och OSL. Det skrämmer man ingen med…