Du är grym ![]()
![]()
Dina rapporter är ![]()
![]()
Du är grym ![]()
![]()
Dina rapporter är ![]()
![]()
Var kan man hitta uppdaterad info gällande isträningar/vilken hall som gäller?
Tur man inte behöver ge re mer än 5 min/ match.
Nu finns i alla fall någon som vet vad pussel är och hur man kan försöka med att lägga det.
Hoppas som någon skrev att NE och klockare är dom största nyförvärven denna säsongen.
Var och kikade på dagens träning. Skoj att vara på plats och träningen lämnade en aningen bättre känsla i magen, efter vad man hade tidigare idag när Philp-nyheten släpptes.
Några korta reflektioner. Jag gillar hur Niklas Eriksson driver träningen. Verbal, blåser av vid behov och aktivt coachar och pratar med spelarna. Han och Rahm mest aktiva medan Klockare var lite mer tillbakadragen. WIN såg överlag bäst ut på isen. Dominerade skridskoåkningen och hade fin intensitet. Gick bort sig lite i spelet. Även Lagerberg och Borgman såg väldigt fina ut. Rousek klart sämst på rören och såg märkbart seg ut.
Ang var förvånansvärt aktiv och pratglad. Alsing leder fint på isen och driver, mycket till tillsammans med Borgman. Överlag fint driv och det mest positiva jag tar med mig är NE’s driv och den kämpaglöd WIN visar upp (övriga gruppen driver på han).
hahaha, där har vi hela hans hockey-gärning. Kör som fan, helt meningslöst. ![]()
Hoppas han hittar rätt under NE.
Enda gången den killen hittade rätt, var när han blev inknuffad i Leksands bås i förra säsongens absolut sista match. Utöver det, absolut nada.
Oroväckande om WIN såg hetast ut! Då är vi så illa ute redan nu som jag är rädd för.
Äh, han ska ju va en energispelare snarare än en finlirare. Så att han går in och kör ser jag inte som ett problem. Hoppas han får med sig de andra
Jag gillar den delen av honom. Galenskapen, köör bara köööör-grejen. Men det räcker inte. Vi har haft sånna gubbar innan, som Ledda. De kunde spela hockey oxå.
Någon som varit på träningen idag? Är nyfiken på hur Niklas ställer upp centersidan
Mysak
Johnsen
Lindström
Eriksson
…
Hur har den grabben sett ut på träningarna? Fått lite bättre fart å fötterna?
en OK centersida i Allsvenskan
Enligt JP ställde man upp så här:
Backpar
Hatakka-Gustafsson
Fransson-Alsing
Borgman-Lagerberg
Blanár-Andrae
Kedjor
Woods-Lindström-Ang
Rousek-Mysak-Skarby
Pasic-Johnsen-Kloos
Laz-Eriksson-Ignberg Nilsson
Stål-Lyrenäs sjuk, Heponiemi var med på skillsövningar och Annborn i röd tröja.
Ser tunt ut sa Bill. Ser väldigt tunt ut sa Bull.
Woods-Lindström-Ang
Rousek-Mysak-OSL
Pasic-Johnsen-Kloos
Laz-Eriksson-Ignberg Nilsson.
Rimliga kedjor i första matchen alltså…
Tunt var namnet ja…
Herre g vad tunt. Lindström som “förstecenter” kan väl inte vara tanken? Har man kanske en annan förstecenter på kroken och vill inte splitta de andra kedjorna?
Avdelning önsketänkande…
Edit: Ska Hepo in i som 1C? OSL ersätter givetvis Skarby i andra förstår jag.
Hepo måste ersätta Rousek som går upp som 1C, Lindström kan vi ju för fan inte ha där. Men varför inte köra Rousek som 1C redan nu… Nä, Usch, tvifan.
Det här ska man alltså betala för att se
Håller med att det är tunt. Men detta är bästa vi kan göra av situationen. Låt Lindström hålla bra defensivt och låt Ang vara frisläppt då löser den kedjan av sig själv.