Ohh gillar dom kedjorna, äntligen Borgy som vinge och Reber som andre center, såja!
Borgström, som vill spela center och som HV gick in med som förstacenter, fick alltså fyra matcher på sig innan man förstod att det inte höll i år heller. Bra att man äntligen försöker maxa laget, men sorgligt att man försökt sig på en chansning igen.
Bra kedjor
Galet med louto! Fan att han aldrig kommer tillbaka. I övrigt gillar jag kedjorna. Seppälä gjorde en riktigt bra match senast. Imorrn är det vinst.
Nästan överallt, på de flesta arbetsplatser, går någon form av covid-liknande skit med huvudvärk, hosta, rossligt i bröstet, förkylning som inte vill släppa och orkeslöshet. Skulle inte förvåna mig om han åkt på det med. Jag har haft det och det tog på dagne två veckor att bli av med. Precis likadant för många andra. Skulle tro att han är med senast mot FBK på lördag - om det nu, rent spekulativt, är detta han åkt på,
Nyberg går mot läktaren igen
Jobbigt att vara sjuk, kanske kan vi skicka Luoto på en turné att studera motståndarna och deras omklädningsrum strax innan vi möter respektive motståndare och att han får träffa deras lag, det kanske skulle muntra upp honom .
Jag har exakt detta precis nu, haft feber 5 dagar varav en dag så hade jag sån jävla frossa att jag inte ens kunde hålla i min telefon utan att tappa den, skakade så jävla mycket. Har aldrig haft feber mer än 2 dagar tidigare (förutom då man fått cellgifter) Så det är troligen denna Covid skit han fått
Usch, hoppas du kryar på dig !
tack <3 fan så mycket bättre idag än vad jag var i helgen iaf
kämpa!
Förstakedjan ser vansinnigt spännande ut. Andra med. Kanske en ungdom kan väcka Brännan och OSL.
Vad då? Det där lät som förra veckan för alla HV-supportrar?
Hahaha, det är nog inte Covid
HVid-1971
Stackars Lenc😹
Tror det är bra att påminna sig om hur elakt covid kan vara mot hjärna, hjärta och lungor. Blir man riktigt sjuk så tar det veckor att komma tillbaka i form.
Hahahahahahahaha…
ut på en kant, vilken idé!
vad är det som är roligt ? och vad har du för belägg för detta ?