Spaningar från träningar

Ja Fransson har lämnat. Axel Landén med på värmningen.

Ajdå

Strålman värmde ju visst?

2 gillningar

ÄR STRÅLMAN MED ELLER INTE? känns ju rätt avgörande.

Skönt.Jag var lite sen till värmningen och måste missat honom då.

Han är med på Hvs insta idag på värmningen så han lirar :sunglasses:

Samma lag som mot LHC

2 gillningar

Bekräftat. Strålman spelar. Optional värmning på förmiddagen.

2 gillningar

6 spelare var på is idag. Brattström, Sjöholm, Lenc, Stakkestad, Tedenby samt Oskar Stål Lyrenäs! Och han såg fin ut så verkar inte vara något allvarligt där.

15 gillningar

wow OMG
OSL on ice. goooood
:exploding_head: fXXXing news
tack

5 gillningar

Det var en positiv överraskning! Trodde det var betydligt värre. Hoppas få se han på torsdag då.

3 gillningar

Sex spelare? Är inte det väldigt ovanligt? Brukar man inte vara betydligt fler än så? Frivillig is?

Tror de fått ledigt efter en vecka borta så som sagt nog helt frivilligt några körde säkert lite fys med säkert.

1 gillning

På HVs instagram kan man läsa att idag gällde isträning alternativt träning off ice.

Spelarna var alltså fria att välja is eller gym.

3 gillningar

Dagens träning. Kaski åkte runt, lugnt och stilla ca 20 minuter innan laget kom in.
Stål-Lyrenäs körde ett halvtimmespass med Kris Beech innan laget kom in. Han deltog också en stund med laget, men klev av när det blev kampmoment.

Tikka och Brännström saknades. Fyra juniorer var med, backarna Axel Landén, Wilhelm Hallquist, forwarden Hugo Pettersson och centern Alexander Sandahl. Önerud var med.

Jag upplevde att det var en bra och fartfylld träning och kul att se junisarna som vågar ta för sig. I fem mot fem spelet ställde man upp så här.

Nardella, Strålman
Seppälä, Landén
Maalahti, Sjöholm
Strandell, Hallquist

Tedenby, Borgström, Petersson
Lenc, Nättinen, Forsberg
Stakkestad, Mølgaard, Lindbäck
Önerud, Sandahl, Pettersson

14 gillningar

Tack för uppdateringarna! Det uppskattas verkligen

1 gillning

Visst, skador och frånvaro rör väl till det. Men helt otroligt att vi inte testar mer.

Detta skulle ju kunna indikera att Önerud får förlängt?
Var Nubben nere?
Ledde Monten träningen?
Var stämningen som vanligt?

1 gillning

Nubben var på plats. Träningen leddes av Montén och jag upplevde bra stämning och go i gruppen.

4 gillningar

Tänker så också. Hans try out-kontrakt var väl september ut? Nu är det tredje oktober och han är fortfarande kvar… bra beslut tycker jag, om det stämmer! Hoppas bara han fortsätter sitt furiösa kämpande även om han lyckats få förlängt.