Byt plats på sepp och laleggia så blir det nog bra, inte sämre kan garanteras.
Tror egentligen inte det spelar ngn roll att man gör ett byte här och där när det ser ut som det gör på isen. Vi saknar fortfarande en klasscenter och en målvakt, och (kanske) en tränare
Ja, fattar inte varför man särar på dessa två? En defensiv på en offensiv.
Det är väl kontentan av det hela, när man inte hittar vägen kör man mest runt.
Antar att man vill ha en kedja med bara offensiv kraft och inget hemåt? Riskfyllt om du frågar mig. Och det behövs inte. snarare stabilitet osv, om det går att stavas till i HV låter vi vara osagt.
För den som inte har instagram, vart hittar man tiderna de tränar?
Så det enda man gör efter dom senaste horribla matcherna är att byta AP och Ang i PP samt in med Seppälä?
Tycker dom här kedjorna har fått sin chans, rör om!!!
Imorgon värmning 11.00 och på fredag tränar de 11.00.
Den sidan har de slutat uppdatera sedan några veckor tillbaka
Ja. Det är de ändringarna de gjort.
Ska man behöva skaffa instagram för att kunna se tiderna för isträningen alltså. Skärpning HV!
Ja eller X (Twitter).
Det är gratis…
Jasså? Ja jag är aldrig inne på den sidan men vet att den finns iaf. Inte mycket till hjälp då, sorry Bob!
Kan man få HV att livesända träningarna? Känns som det är mindre lidande och mer hopp att finna än att se våra matcher.
Saknades ett helt gäng på dagens frivilliga och lätta värmning men Hugo startar i målet i alla fall.
Om inte Blomman fått för sig att göra några ändringar från gårdagens träning så är detta laget ikväll:
Alnefelt
Dichow
Seppälä Alsing
LaLeggia Day
Engsund Hallquisth
Nyberg
Luoto Kero AP
Borgström Fisker Ang
Brännström Reber Tedenby
Lenc Lindbäck Träff
Lyrenäs
Detta betyder alltså att Sjöholm, Fransson och Stakkestad hamnar helt utanför.
Tikka avstängd en match till.
Snark…
LaLeggia-Day är ju självmord att spela tillsammans.
Jag hade hellre sett sjöholm än day.