Spaningar från träningar

Byt plats på sepp och laleggia så blir det nog bra, inte sämre kan garanteras.

Tror egentligen inte det spelar ngn roll att man gör ett byte här och där när det ser ut som det gör på isen. Vi saknar fortfarande en klasscenter och en målvakt, och (kanske) en tränare

Ja, fattar inte varför man särar på dessa två? En defensiv på en offensiv.

Det är väl kontentan av det hela, när man inte hittar vägen kör man mest runt.

Antar att man vill ha en kedja med bara offensiv kraft och inget hemåt? Riskfyllt om du frågar mig. Och det behövs inte. snarare stabilitet osv, om det går att stavas till i HV låter vi vara osagt.

1 gillning

För den som inte har instagram, vart hittar man tiderna de tränar?

https://www.hv71.se/istider

Så det enda man gör efter dom senaste horribla matcherna är att byta AP och Ang i PP samt in med Seppälä?

Tycker dom här kedjorna har fått sin chans, rör om!!!

1 gillning

Imorgon värmning 11.00 och på fredag tränar de 11.00.

1 gillning

Den sidan har de slutat uppdatera sedan några veckor tillbaka :face_with_diagonal_mouth:

Ja. Det är de ändringarna de gjort.

1 gillning

Ska man behöva skaffa instagram för att kunna se tiderna för isträningen alltså. Skärpning HV! :smiling_face:

4 gillningar

Ja eller X (Twitter).

Det är gratis…:wink:

Jasså? Ja jag är aldrig inne på den sidan men vet att den finns iaf. Inte mycket till hjälp då, sorry Bob! :sweat_smile:

2 gillningar

Kan man få HV att livesända träningarna? Känns som det är mindre lidande och mer hopp att finna än att se våra matcher.

1 gillning

Saknades ett helt gäng på dagens frivilliga och lätta värmning men Hugo startar i målet i alla fall.
Om inte Blomman fått för sig att göra några ändringar från gårdagens träning så är detta laget ikväll:

Alnefelt
Dichow

Seppälä Alsing
LaLeggia Day
Engsund Hallquisth
Nyberg

Luoto Kero AP
Borgström Fisker Ang
Brännström Reber Tedenby
Lenc Lindbäck Träff
Lyrenäs

Detta betyder alltså att Sjöholm, Fransson och Stakkestad hamnar helt utanför.
Tikka avstängd en match till.

8 gillningar

Snark…

1 gillning

LaLeggia-Day är ju självmord att spela tillsammans.

4 gillningar

Jag hade hellre sett sjöholm än day.

2 gillningar