Spaningar från träningar

Hoppas man flyger upp och inte tar bussen?
Vet inte hur man brukar göra, men att träna, hoppa in i bussen, åka 9 timmar och sen direkt ut för match lär båda illa om det görs en och samma dag. Förstår att vissa spelare inte deltar om så är fallet :thinking:

De flyger upp och flyger hem efter matchen.

5 gillningar

Bra där, kändes fan orimligt annars hehe!

Ingen Nordmark på plan ?

Ingen Nordmark idag.
Så han åker ej med.
Vincent Sandberg. (Tror det var han, hade nr 32 på hjälmen) ska in till Blomman nu så i så fall är det han som åker med upp.
Oscar Davidsson ska med också så kanske är nåt med Kero då. Vi får se.

5 gillningar

Vilken koll du har :fire:

2 gillningar

Blomman har sett och hört, han börjar byta ut A-laget mot J20 sakta men säkert :wink:

6 gillningar

Det tar styvt tio timmar att köra mellan JKPG och Ö-vik, men man kanske hyrt in en rallybusschaufför? :wink:

1 gillning

Låt mig spekulera lite.

Jag gissar på att Ang hänger 1. Resterande av “toppspelarna” med Borgström i spetsen kommer vara lika iskalla som vanligt och det blir en ny hedersam förlust. Alternativt utskåpning.

Aldrig att detta laget lyckas göra 2 bra matcher i rad. O vinna.

Jag tog Umeå <> Gislaved (kusinen bor där) på 9 timmar och 20min sist jag körde ner, men då gick det dock undan! Rekomenderar inte att köra så med en buss fylld med spelare :crazy_face:

5 gillningar

Tittar på Google maps.
Tittar på Mordy
Tittar på Google maps

12 gillningar

Snittar du 120 km/h utan stopp mer än för att tanka och har soppa i termos som mat på vägen går det jävligt fort! ;D
9 timmar och 22 minuter om jag inte räknar fel i huvudet på 1032km va?
Jag borde också ha blivit av med körkortet den gången för andras säkerhet, men det är en fråga för forumet för idioter ute på vägen haha! Lär inte upprepas, om inte HVs flyg blir inställt, då kan dom ringa mig så kör jag bussen upp :wink:

5 gillningar

Känns som att det var väldigt längesen, om ens någonsin, vi har haft så mycket frånvaro på målvaktssidan som vi har haft i år. Tycker mig läsa att det alltid är minst en målvakt som saknas, vare sig det är tärning eller match. Sjukdomar absolut men ändå anmärkningsvärt.

1 gillning

någon som vet vilka målvakter som åkte med till örnsköldsvik?

Jag tror det statistiskt sett händer typ såhär ofta för alla lag men att vi upplever det som mer frekvent för att typ allt är kaos i föreningen.

1 gillning

Skellefteå: Hold my :beers:

2 gillningar

Låt oss be.:pray:
Vi är ändå laget från Bibelbältet. Var är den där prästen förresten? :slight_smile:

Blev visst Glifford i mål och Karlsson som back up som Husqvarna skrev

2 gillningar

@Huskvarna :clap::clap::clap:

3 gillningar

Ja detta fixar du Olof :muscle:

13 gillningar

Väldigt mycket mervärde @Huskvarna :clap::clap::clap:

12 gillningar