Spaningar från träningar

Han lägger sig på isen så de ramlar över honom.
Enkelt.

2 gillningar

Någon som vet om det kommer vara öppen värmning idag?

Ingen Glifford på värmningen idag🤔

Trist men förståeligt och förmodligen klokt…
Så ung, sån succe men nu bortamatch - perfekt läge att gå tillbaka till hugo.

2 gillningar

Varför? Killen gör succe. Man ska spela med bästa laget… Just nu ingår han i det, och är en av dom största orsakerna till att vi vunnit på slutet.

Han är onekligen redo.

2 gillningar

This man has seen some shit.
Teden får vietnam flashbacks av att behöva spela match igen?

4 gillningar

Verkar dock hänga med i bussen, men endast Hugo och Dichow på is

Man kör nog Gilffen 100% idag. Man vill bara att Dicken och Hugo ska få träna efter frånvaro, Gliffen har ju redan satt dom på plats, så dags att se ifall lite konkurrens kan få igång dom.

1 gillning

Thousand yard stare

2 gillningar

Thousand yard stare = när spelare försöker se var Nybergs puck landade.

10 gillningar

Man är ju lite intresserad av att höra om AP20 har varit med på träningarna den här veckan? Nån som har varit där och vet?

Pling @Huskvarna?

Jag har inte sett alla träningar, men han var bl a med på värmningen innan Rögle-matchen och han stannade kvar längst av alla och körde skridskor själv när de andra klivit av. Han såg inte 100 ut i åkningen tyvärr. Såg smärtpåverkad ut i skären.

1 gillning

Någon som var på träningen idag och vill delge en liten rapport?

2 gillningar

Skadade sig borgström idag!? Enligt Jp åkte han på en smäll på måndagsträningen.

Ej med idag:
AP
Hallquisth
Träff
Brännström
Fisker
Reber
En hel del juniorer med idag men imorgon är nog några tillbaka.

Borgström åkte på ännu en smäll på träning, men kom tillbaka i alla fall så förhoppningsvis är det ingen fara med han.

8 gillningar

AP - Synd. Hade velat han var på is idag
Hallquisth - VM
Träff - VM
Brännström - Ledigt efter landslag
Fisker - Ledigt efter landslag
Reber - VM

3 gillningar

Han återkom och körde klart träningen och ska inte vara nån fara till spel på torsdag :slight_smile:

2 gillningar

Så alla som är uttagna till JVM missar Frölunda? Ser att JVM börjar först 26/12, visserligen i Nordamerika, men jag hade fått för mig att de lämnar först efter Frölundamatchen.

Dom flög till Kanada i fredags.

2 gillningar