Mycket intressant val tbh
Varför slipa på det som är perfekt - skämt åsido så vet de väl status bäst för gruppen . Ganska täta matcher nu …
Man kommer väll använda denna fredag till reflektion och utvärdera gårdagen såklart. Bra val att skippa träningen idag vill jag tro. Bara psykologiskt som det tar emot i min mening, gillar att tränar staben ser det och fokuserar på det istället för att låtsas som ingenting och bara “Kötta på”
AB verkar inte nå fram och risk att man grottar ner sig av navelskådning.
Spelarna vilade ju bevisligen igårkväll så tycker gott de kan träna och försöka lära sig saker som att vrida på huvudet, räkna till fem och slå passningar till bladet och inte foten.
Edit: Håller helt med AB om att det var bra att låta spelarna vara hemma. Bra att de inte la energi på möten och evigt snackande.
Tror det är helt rätt att skippa träningen. Vad man ska göra tror jag alla är fullt införstådda med vid det här laget. Nu handlar det om att gå till sig själv, släppa ner axlarna och släppa loss som man började göra efter Färjestad-matchen.
Ja precis hahah! vi kan passa på att sätta dig i båset också då, kommer bli galen effekt i positiv bemärkelse, där du bland massa positiva egenskaper har ögat för det som ingen annan ser, spets egenskap deluxe om du frågar mig! Liljander här har du ett kap!
Kanske bra. Kanske behov av krismöte igen, för femtioelfte gången denna säsong. Undrar vad det kommer rendera i.
Förlust imon 1-7 o Robban Rosen har lekstuga…
Typ.
AB delar säkert ut en fet medarbetarenkät som varje spelare får svara anonymt på. Sen ska den granskas och redovisas på nästa APT. Därefter får vi kanske se handlingskraft och spelare som ryker all världens väg
Kanske träning i bowlinghallen
Nån hjälte som trots dålig sömn svettandes i fosterställning av HV-ångest som lyckats ta sig ur PSD’n och fått färdtjänst till dagen träning?
Stulen från Sandquist på JP.
“Inga större förändringar i HV:s lag under veckans första träning. Vi får se hur det utvecklas under veckan. Alnefelt och Dichow enda målvakterna på is idag”
-Jaha, HH är ju ett utmärkt alternativ till OSL i 2:a linan.
Jag ger tamme fan snart upp helt.
Tedenfart-Davidsson-AP. Blir jetebra å klapa snel hest.
Hänger mig å hittar ut själv.
Träff är det väl allt som har 88?
Går å lägger mig fosterställningen igen.
Nu ger jag fan upp det här. Vi ses i kvalet vänner.
Luktar peting på AP och Tedenfart/fjutt?
WIN-Inlån-OSL/Träff i 4de på Tåssda.
Ger upp, igen.
Det övergår mitt förstånd hur AP inte kan vara given i toppsexan.
Luoto-Borgström-AP snurrade på riktigt bra de få minuterna de spelade förra matchen. Förstår inte varför de inte bara trycker in AP i andra. Men nån anledning finns det säkert.
Tycker man borde släppa all träning utöver spelet i 5 mot 5.
Plocka upp halva J-20 och lira matcher mot varandra 2 ggr om dagen.
Skippa fysen helt.
Sätt ihop linor som t ex Louto-Borgström-AP, låt dom köra ihop sig på träning.
Experimentera tills det klickar i.
Lira hockey, ha kul.
AP måste ha en Top 6 helst Top 3 plats. Allt annat visar problemet med vissna Blomman. Att bänka våra mest producerande och farligaste spelare är ju ren och skär idioti.
OSL kan fylla på i tredje. Luoto - Borgen - AP är given första kedja.
Detta är som att splittra på Thörna - Davidsson - Voutilainen.