Till och med jag börjar undra vad fan han håller på med, jag har alltid stått bakom blomman men med tanke på hur det såg ut igår så är det inte okej någonstans. Hoppas man lyfter sig illa kvickt.
8 km promenad tur och retur i ur och skur varje morgon för att se träningarna
Jobbar endast eftermiddag/kvällar.
Hoppas alla har ett varsitt inbokat besök hos valfri terapeut istället.
Utom Hansson, Teden och Tikka, dom kan få en flygresa istället, valfritt land.
Bättre man tränar i Smedjehov så man hittar känslan av HA-hockey redan nu.
Ölbärs, Kebabpizza och NHL25 eller annat TV-spel för samtliga. Så lyder min ordination.
Grymt! Du går för hela forumet. Borde ha en forumtröja. Eller kanske dumt. Bäst under cover.
Imponerande. Du borde faktiskt få ett hederspris!
Angående inställd träning osv så börjar det bli löjligt. Spelarna blir säkert bättre med lite gull gull med frun.
Tänkte kolla träningen, men ser att man verkar skippa den. Varför ska man träna, liksom.
Men när jag stannar utanför HG ser jag den finska kolonin, Borgström, Luoto, Tikka och Seppälä på promenad i regnet.
Alltid något.
“Go-To”. Det har väl skett en gång eller?
Och vet vi att det är fallet? Det kan likväl bli pass utan is idag med teori. Har även det hänt. I och med att spelare är i HG som Zico noterat.
Isträning utan att vara på isen kan man kanske klassa som en inställd isträning?
Nu har de tydligen studiedag istället.
Det är det ju helt klart.
Idag är inte spelarna “portade” från hallen i alla fall
En hel del möten antar jag sen lång bussresa till Leksand i e.m.
Ja. Detta är isf nr 2. Blir alltså en vana.
Nä, det är inte nr 2. Spelarna är inte hemma utan de är i arenan och har förmodligen någon form av “krismöte”. Det händer ju faktiskt från och till varje säsong, att man slopar nån träning. Särskilt när det är trematchersvecka.
Inget som är konstigt, egentligen.
Man kanske sammankallat till någon form av krismöte istället för isträning?
Ja, så kan de vara, snacka gillar han ju så förefaller såklart troligt att det är så.
Du menar “dom får ledigt” inget ovanligt med det efter en överkörning. Men Anton ska ju få det att se ut som att han portar och grejar med det mentala…
Bowling
Nu var det ju iofs nån rubriksugen murvel som drog det lite väl långt förra gången man ställde in en isträning.