Yes. HV behöver en till kedja som kan producera emellanåt.
Taggade killar idag.
Det händer inte ofta, men idag var samtliga spelare med och värmde på is (förutom WIN).
Borgström fortsätter sätta skotten i krysset.
Även Tikka hängde dit en puck i krysset till spelarnas minst sagt stora jubel.
Radan med hela värmningen och verkar vara okej.
Hugo i kassen.
Galet viktig match ikväll.
Kämpa!
Kan vara direkt avgörande!
Det finns ingen som kan få mig på så bra humör som att läsa dina rapporter Huskvarna (inte ens min fru) ovärdeligt!
Budvar å Skoda, han är från Tjeckien, Woahohoohooohooho han är Radan Lenc. Tillsammans med Borgy personliga favoriter här.
Om Lenc är med så tar han ju sin plats i andra, då bör ju Brännström spela med Reber och Kero, Sen är ju frågan om man spelar Tedenby eller Hansson i 4e? Det är nästan så jag håller Hansson före i en defensiv kedja.
Håller med, kör Hansson med WIN och Tikka så kan dom grisa på alla tre. Finns absolut ingen vinning med att sätta Tedenby där.
5+20 x3?
Tedenby blir perfekt som 13:e att slänga in ifall man vill chansa. Ska inte gå in på 12 forwards.
Så skulle jag vilja ha det också.
Kan också se att WIN tar plats i tredje, men annars håller jag med dig, Teden som 13:e.
Att vi ens sitter och diskuterar huruvida vem av Hansson eller Tedenby som ska spela – i en fjärdekedja med TIKKA…
Hur hamnade vi här?!?!
Radans ramsa omskriven eller är det eget initiativ? Bättre alternativ än originalet oavsett🙂
Radans ramsa är så sjukt märklig… Gillar också MC:s version bättre.
Apropå märkligt. När vi hängde på samma krog som NBS inför Örebro noterade vi att även Tikka har sin egen ramsa. Det är inte bara märkligt. Det är helt galet.
Slut på OT.
Du får trösta dig med att om Nubben varit kvar hade vi diskuterat vem av dem som skulle spelat i förstakedjan
Intressant observation från VGB podden om att Tedenby hade en jäkligt bra träning, efter att han sänkt sin fart lite och gjorde allt lite långsammare fast fortfarande snabbt. Det kan förhoppningsvis vara en bra insikt för Teden…
Nog för att det bara är en träning, men det bådar ju gott om någonting kunde hända där så han slipper vara sämst och utanför laget…
Har ju hellre en Teden i hyfsat slag än Hansson, just för att man har en liten förhoppning om att Teden kan göra något oväntat. Men där har man ju än så länge blivit gravt besviken.
Ibland känns ju detta som hans matcher:
”När Tommi Tikka är på isen så smäller det”, nånting sånt va? Enda stället det smäller på är att det smäller in ett baklängesmål när han är på isen…
Skämtåsido, tycker det är bra att vi kan lyfta upp Kero ett steg och sätta ut Reber på kant.
Det kanske var åldern för Tedenby som nu tog ut sin rätt idag. Han blev liiite långsammare och plötsligt mycket bättre. Och så blev han klokare också. Yea!
Bor du nära hallen? Fria arbetstider?
Imponerad att du är på plats så ofta
Antons Go-To grej efter dåliga insatser. Ingen får komma till arenan. Störtlöjligt.