Aftonbladet, står att han blickar mot schweiz men att Hv borde vilja ha ett finget med i spelet.
Kanske om han vill spela med brorsan…
Det kommer bli en tajt backsida detta…
Tror det skulle gynna Isak också om brorsan kommer hit, ren magkänsla bara.
Blickar han mot Schweiz lär vi inte ha mycket att säga emot. Han är fortfarande ung och det finns kulor att tjäna i det där jävla Tobleronelandet.
Dax för Jönnet att börja tillverka choklad så vi man matcha Tobleronen. Är inte BUBS tillräckligt gott
Hade ju varit nice att skicka Engsund och plocka in Brännström redan nu.
Pilut, Borgman, Grans, Hansson, Brännström. Många rätt fina namn som kan plockas in till nästa säsong. Brännström lär välja Schweiz medan Pilut och Borgman känns troliga.
Vårt dilemma är ju lite att vi saknar right backar. Sjöholm och Hallquisth de enda o dagens trupp, tror Liljander är väldigt sugen på Helge Grans som dessutom är smålänning och därav rimligen älskar HV mer än sin familj trots att han aldrig lirat här.
Apropå NLA så verkar det äntligen som att SHL står på sig: SHL: Miljonkravet ska stoppa massflykten till Schweiz
Kommer nog tyvärr ha mindre betydelse i praktiken, kommer mest innebära att spelare skriver på kortare kontrakt och kan gå till Schweiz gratis istället.
Drömmen hade varit å få till en trade med tikka. Valfri klubb får tikka och vi får en stabil center i klass med kero. Kommer tyvärr aldrig hända.
Svarte Petter är inte helt enkelt bli av med.
De enda raka är att bryta kontraktet efter säsongen.
Låta det svida i plånboken och gå vidare.
Drömma om en trade, det blir nästan psykosaktigt.
Sant. Får stanna vid en dröm. Totalt orealistiskt.
Ett finländskt lag borde kunna betala en liten del av lönen. 6000 euro räcker väl typ till två rookiekontrakt?
Om vi deklarerar att han kan hitta en ny klubb som tar en bit av lönen eller att det blir ett år i frysen borde han välja det första.
Jag visste inte att Toblerone kom från Schweiz, tack forumet är allmänbildande.
Ska likna något berg tror jag…
Vi får väl se. Det är tanken som räknas känner jag .
Fick reda på det ikväll, berget är Matterhorn.
Världens högsta berg!
Ett jävla högt berg!
Hörni. Detta är ingen tråd för berg…