Sist i Liiga. Jukurit lirar högst troligt i Mestis nästa år.
Peter Abbandonato kan jag tänka mig få hit resten av säsongen.
Rätt hyfsade stats i ett bottengäng.
Eliteprospects.com hockey player profile of Peter Abbandonato, 1998-03-25 Laval, QC, CAN Canada. Most recently in the Liiga with Jukurit. Complete player biography and stats.
Har för mig att hans namn nämndes i samma veva som Loutos namn i nåt tidigt SHL rykte inför säsongen nånstans.
1 gillning
Peter Övergivaren låter som någon som lämnar det sjunkande skeppet.
4 gillningar
Den är väl inte stängd längre för nu möter väl det sista laget vinnaren i andraligan (Mestis)?
Gmni
19 Januari 2025 19:09
2386
Nu kanske det inte är nått för oss men Camper ligger ute på marknaden och Shl lagen har fått han på bordet
1 gillning
100% förståligt att dom vill släppa honom. Satan va dålig han varit där.
Blir väll knappast bättre i SHL då eller?
Samtidigt tror jag inte att han är helt klappkass plötsligt. Kan ju finnas flera anledningar till att han inte lyckas i Oskarshamn, men jag menar inte att jag tycker att HV ska ta in honom.
Ta in han på tryout under två matcher!
Fyboda
20 Januari 2025 05:28
2391
Undrar om vi släpper eller tar in något innan fönstret stängs?
En klar förbättring hade varit att få in Borgman och släppa Engsund. Kan detta bli verklighet tro?
Vi måste nog justera någonting för att ge oss så bra chanser som möjligt.
Drömde inatt att Färjestad ville bli av med Joakim Nygård och släppte honom till oss. Fan vad det suger när man är vaken och inser att det inte är sant .
1 gillning
https://www.eliteprospects.com/player/159841/michal-kovařcik
Ser väl väldigt intressant ut, 51 poäng på 40 matcher och utgående kontrakt, känner säkert Radan med😃
2 gillningar
Nej tack, spelat i Finland o Tjeckien bara, orkar inte med mer chans värvningar på spelare.
Kanske, beror väl på kostnaden.
Etrox
23 Januari 2025 12:13
2396
Förutom en hel del i landslaget…
RJ_92
23 Januari 2025 18:24
2397
Med den inställningen skulle du nobbat spelare likt Tomasek före han gick till Färjestad… Hehe
4 gillningar
Hunis
24 Januari 2025 09:55
2398
Broder Brännström är eventuellt på väg till Europa…
3 gillningar
Varmt välkommen till HV71.
5 gillningar
Sägs det något mer? Var kan jag läsa om det? Hade varit lite för mumma nästan🤤