Lenc? Annars intressant top 6 ändå
Hardy Häman-Aktell bryter sitt kontrakt med Washington, ska till Schweiz enligt Madhawk. Inte specificerat vilket lag dock. Värt att hålla koll på, skulle det vara Fribourg kanske det är skarpt läge på Borgman!
Hur glömde jag Lenc? Tänker att han får ta Träffs plats i en tredje
Klar för Bern.
Borgman kan vi nog bara drömma om, varför skulle han gå till det här haveriet till klubb och spela negativt kval när han kan välja Färjestad och slåss om guld.
Här står det dock att HHA vill hem till Sverige. Om så är fallet borde Liljander verkligen vara där och hugga.
Mora kan släppa fler spelare. Måste väl gå att hitta bättre tredje backpar-och botten 6-spelare där?
Fyfan vilken dröm att få ha Brännan i en 4e kedja
Johnsen hade definitivt tagit en tröja i HV. Även Almtuna säljer men där är utbudet sådär.
Står även att Elliot Ekmark kan tänkas säljas från almtuna, han har ju redan gjort 2 matcher med oss så
Ja!!! passar perfekt i en 4 kedja, då får bort den där finnen ni vet.
Helt ärligt, Elliot Ekmark var väl riktigt dålig när han lånades in. Fick inte många minuter heller. Så…NEEEJJJ!
Aha det var kanske den andra jag menade då, en av dem inlånade var bra vet jag.
Elliott skickade vi väl dessutom tillbaka en match tidigare än tänkt? Känns som BL och AB inte var så imponerade.
Tycker både Melker och Hampus Karlsson gjorde stabila matcher. Båda hade varit betydligt bättre än Toni Tikkha…
Det är den nivån han håller just nu. Ingen offensiv uppsida med gör det bra defensivt enligt mig
Tyvärr tveksamt om Tingsryd släpper Melker Eriksson då deras ekonomi kanske inte överlever en nedflyttning.
samma sits som hv då
Melker var helt ok, ±0 på 16 spelade minuter. Men Hampus… -2 på 6 spelade minuter är ju inte så bra.
Håller inte att man har spelar som Engsund, Tedenby, Tikka, Brännström, Alnefelt och Seppälä som alla tjänar mellan 200-320kkr men som ständigt är sämst i laget. Dessa spelare måste bort och ersättas!!