Iväg med folk och in med Pitlik och Borgman. Resten fyller vi led juniorer
Kör mitt gamla vanliga drömnamn när det är kris. Torgny Bendelin kom och rädda oss igen!
Jag vill ha en barbröstad Torgny på nästa träning
Skicka TT till Tappara med 2 extra millar i fickorna.
1 för Pasi Pistolen och 1 för framtida lidande.
Är det han Fester från familjen Addams?
Pitlik.
Mer intresserad av Yoga på beachen och sälja piller och diverse krimskrams än att lira hockey.
Ytterst tveksam till att det är ett namn som kommer ge en boost till något lag alls.
Kanske i matchform till game 7…
Nej tack.
Borgman. Alla dagar i veckan.
Låna in Ledin som jobbiga farbrorn i garderoben och på träningarna.
Eller vad som helst.
En Präst med.
ANYTHING!
Vem fan vill komma hit nu? Risken är att det blir de som gärna tar en hög lön men sliter helt i hur det går.
In med Andreas Johansson igen. Skiter i hur han beter sig! Men med honom hade vi aldrig hamnat i kval.
Har blivit så jävla blött i denna förening sen han försvann. Lekstuga är vad är er numera i HV71.
Jag ogillade verkligen vad jag såg hos AJ, men nu har allt skitit sig så pass att jag håller med helt.
När man börjar dilla om AJ igen, då är det illa, på riktigt.
Borgman ej aktuell enligt Madhawk. Knappt någon kontakt då Borgman vill bo och spela i en storstad.
Äh, det är ju bara två timmar till Göteborg …
Låter lite bortskämt. Undrar om det blir Djurgården eller AIK i så fall?
Hoppas säkert att Djurgården går upp. Frölunda har fullt och Malmö har väl knappt råd.
Jag gjorde misstaget att följa honom på instagram ett kort tag… det var… hur skall jag säga detta på ett snällt sett… en fucking jävla dumpster fire. Maken till försök att se ut som en “player” i lyxförpackning är det sällan man ser… allt maximerades för att det skulle se flådigt ut, framhävande… extremt pinsamt faktiskt.
Så det är väl inte oväntat att han inte ser sig själv slå rot i en “håla” som jönnet.
Ja, jag såg också lite av det där vid nåt tillfälle. Flashigt värre. Undrar hur han är som person och lagmedlem.
Glad att slippa Borgman. Han var ingen succe i Göteborg. Överskattd. Visst är han bättre än Engsund men vi måste sikta högre. Breddbackar har vi redan.
Bra att Liljander vet vad han är ute efter, Kaskityp, och inte tar första bästa ev lediga.
Om nu Borgman vill spela hockey i en storstad så
är det ju bara för att flasha! En sån vill man inte ha. Men det var hos oss han blev någon men det har han väl glömt!