Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

Lindbäck är inte bättre än de vi har. Nu plockar iofs Färjestad in honom som back up men säger som sagt en del om marknaden.

2 gillningar

Lagacé är ju ändå förstavalet liksom. Handlar nog om att Clara kanske inte riktigt är SHL-redo än.

Det vet jag fler som inte är :smiley:

Tar ju hellre Clara än the boys in blue.

Kan det vara något?

hugg

nu

Nejtack. Vi behöver en första målvakt!

2 gillningar

Så länge han inte kastar klubbor på motspelare och domare så kanske…

1 gillning

Nej förhelvete! Finns anledningar till att han byter klubb oftare än kalsonger…

Att plocka in en snart 37årig målvakt som för mindre än ett år sedan dömdes för drograttfylleri, ja det måste se jävligt fint ut för sponsorer…Något för barnen i föreningen att se upp till, så jag kan bara gratulera Färjestad

3 gillningar

Vi ska nog inte anklaga FBK angående detta att de tar in en med drogmissbruk om de nu är sant. Bara googla Karalahti så är de mindre smickrande historik angående droger

EDIT felskrivning och redigerat vi ska nog INTe anklaga FBK

Nu känner jag inte till vad Lindbäck sagt och gjort angående detta, men i Karalahtis fall så hade han ju gjort avbön, brutit med det gamla och jobbat sig tillbaka. Det är viss skillnad.

2 gillningar

Med en åker gräsklippare ca? :joy:

1 gillning

Va de ej han som drog iväg flaskan som ”råkade” träffa domaren? Jag kan minnas galet men svagt minne av de. Jag tänker på KK och inte Lindbäck nu alltså.

Han är ju dömd för det :woozy_face: Och den stora skillnaden mellan han och Karalahti är ju som sagt Tiden det gått, detta är ju alltså för mindre än ett år sedan han blev dömd… Men bara önska han lycka till i fortsättningen, han vill och behöver ju också tjäna deg, så klart han inte tackar nej :slightly_smiling_face:

Tror nog ni hade resonerat annorlunda om Karalahti hade skrivit på för t ex fbk. Då hade ni nog inte gått i försvar lika mycket. Jag är inte insatt i detalj i nått av fallen, framförallt inte lindbäcks case.

Eller så spekulerar man inte om man inte har koll :wink:

1 gillning

Då får vi stänga av hela forumet om man inte får spekulera och komma med åsikter då förlorar man ju hela syftet med forumet.

Får väll återigen be om ursäkt för jag stampa på ömma tår

1 gillning

Någon typ av kvalitet i det som skrivs, efterfrågas. Annars åker man dit för “trollande”.

2 gillningar