Lite oklart iom att det är siffrorna de mest verkar gå på.
Den ligan är väl inte stängd?
Hade vi kunnat landa Ejdsell och Bemström, så hade vi nog t.o.m. kunnat nå slutspel. Men skulle bli extremt dyrt gissar jag på. Ejdsell gjorde 20 baljor i Hv senast han var här.
Drömmen.
Ejdsell har väl mer eller mindre sagt att det är Färjestad som gäller vid spel i SHL.
Då är denna kille närmare verkligheten. Friad i rätten för sexuella övergrepp lex Lilja och Huselius. För det som inträffade i Kanadas JVM lag. Målskytt samt 191 cm. Från Ambri-Piotta korttids-kontrakt går ut i december!
kan nån hitta på ett rykte iallafall?
ja eller vafan, hitta på något, så det händer något! ![]()
Jag har hört ett rykte att inget händer förtillfället
Du behöver PMa mods innan du släpper sånt här…
Jag träffade Shea Weber på Landvetter igår. Han ska göra comeback och spela i SHL, troligtvis i HV
Ny HV följare?

Schroeder, Max Willman, Indrasis och Laz spekuleras i som tänkbara nyförvärv i Sillynews. Rimligt men inte så sexigt
Max Willman har väl precis bytt till Astana i Khl?
Såg det också. Synd då han var det enda någorlunda intressanta namnet
Kommer säkert in en spelare som man nog aldrig har talats om. Likt Ang förra året. Frågan är bara när?
Hoppas verkligen på en spelare likt Ang, d.v.s. någon som gör ordentligt (positivt) avtryck direkt.
Man behöver ju en ordentlig center i första linan, men de lär man inte få tag på, varför ska man satsa på fler wingar?
Det sägs i MPs silly sändning att HV71 inte hittat något lag i Shl som är beredd att släppa någon C/FW.
Stillman dammsuger nu allsvenskan för att se om man kan köpa loss något spetsigt därifrån.
Inte det man vill höra men delger bara det som sägs.
Även om det är en lirare som kan bli en ny Kelleher och inte alls få till det mot bättre lag så hade jag verkligen velat att hv testar Diaco från Kälmaa! Han ser ruskigt fin ut!