Stämmer. Fel av mig.
neeeeej inte shinnimin skjut mig!!! Räcker att se han 4 matcher om året när vi möter Luleå..
Exakt så sa Luleåfansen innan de värvade honom, nu är han väldigt omtyckt. En typisk spelare man avskyr hos motståndarna men älskar hos sitt eget lag.
jag klarar inte av hans karaktär.. jävla fotbollsspelare
Filmare ogillas oavsett lag.
Så är det men tycker å andra sidan att han skärpt sig markant på den punkten. Nu skriker folk filmning så fort han tappar skäret pga hans förflutna, folk har jävligt svårt att ta ur folk ur boxar som de tidigare placerat dem i.
Jag har också varit väldigt anti-Shinnimin just med tanke på filmningsrna men jag tycker han lagt detta bakom sig numera och ägnar sig åt rätt saker, och då är han är bra spelare.
En jobbig jävel som dessutom besitter en del skills.
EDIT: Såg inlägget nedanför. Hade inte koll på hans ålder, trodde han var ett par år yngre än så. Då är han klart mindre intressant.
Samtidigt är Shinnimin 34 år… veteraner har vi väl så det räcker?
Marcus Sylvegård lämnar Växjö. Är det en spelare Björn Liljander har haft i Malmö tidigare? Hade varit en jätteförstärkning.
Schweiz blir det där.
Kan tänka mig det!
Räcker det inte med halvdanskar och heldanskar i lilla Jerusalem snart?
(och han e ju som sagt klar för Alplandet för länge sedan)
Hade han inte varit klar för Schweiz så hade jag tagit honom alla dagar i veckan.
Vet inte riktigt tanken med Lagerberg. Känns som nästa Strandell?
Kom en suck från mig.. trodde på bättre namn än såhär. Men men finns la en tanke
Hoppas de endast handlar om kanske ”äga” spelaren och låna ut en säsong till.. ska han annars ta en ordinarie i topp 6 finns där nog bättre spelare.
Passar bra in i det nya sätt som HV verkar vilja spela på, en väldigt mobil rörlig back som är bra med puck. Är nog tänkt som en 7a-8a initialt. Garanterat noga analyserad av Leise/Liljander.
Har vi inte ganska gott om lovande ungdomar i vår verksamhet som borde gå före? Fransson, Hallquisth, Annborn, Viggo?
Exakt, fattar faktiskt ingenting med den här värvningen med tanke på alla egna unga backar vi har
Men antagligen jävligt bra underliggande siffror.
Ersätter Sjöholm?