Bara jag som hade ändå gillat att se Brendan i hv.
Tjurig , rivig och näsa för mål. Nu är ju 3 o 4de kjedjan fulla så blir svårt då men annars så.
Bara jag som hade ändå gillat att se Brendan i hv.
Tjurig , rivig och näsa för mål. Nu är ju 3 o 4de kjedjan fulla så blir svårt då men annars så.
Brendan gör inte bort sig i en top 2 kedja stabila 30 poäng varje säsong har säkert mer i sig också
Hade gjort ont att se honom lämna oss personligen
Shinnimin är ju spelartypen vi saknar sedan Jämtin och Ledins dagar.
Varför inte? HV grå behöver färgas.
En kontakt till mig snackade med Pilut på golfbanan i somras. Då frågade han när han skulle komma hem till HV.
Svaret blev när hans kontrakt gått ut i Schweiz!
Bara att hålla tummarna att hans ord är starkare än ek.
Håller med
Det torde ju vara AB:s dröm, en play dirty attityd kryddat med faktiska hockey kvalitéer. Som bonus.
Shinnimin får mig att vilja spy, äta upp spyan och spy igen. Ungefär på den nivån. Har svårt att se en sån värvning, samtidigt hade det varit en spektakulär värvning som garanterat gett eko i Hockeysverige. Tror inte det ligger någon substans i det dock.. (Hoppas jag)
Jag hade älskat det. Gör det jävligt klart för honom att filmningar vill ingen i Jönköping se.
Skriv in i kontraktet att det är skäl till att det kan brytas.
Fast han har kommit lite till åren dock.
Vi har ju för fan Toni Tikka och William Inget Nilsson..
Sant! Synd bara att den ena är köpt på Temu och den andra på Wish.
Temu Tikka
Hade alla dagar i veckan velat se honom i HV71.
På ett 1+1 kontrakt.
En spelare man blir galen på när vi mött honom.
Samtidigt har jag tänkt efter matcherna att honom skulle jag vilja ha i HV71.
Hade tveklöst förstärkt vårt lag.
Alltså att plocka in en renodlad filmare med poängkapacitet. NEJ! Vad i helvete, släpa inte hit sån skit. Blir vansinnig ens av tanken. Tuffa spelare är en sak men en jävla filmare är aldrig ok. Usch och tvi.
De där med filmningar har väl dock avtagit eller?
Även om de kryper nedåt och avtar så förekommer det och jag kommer aldrig acceptera en sån. Spela ishockey, gärna hårt och tufft men skit i de andra.
Ha, hybrisen att tro att en sådan idiot kan motiveras av ett rationellt argument.
Såklart gör chicken som chicken gör… agerar precis som den impulsdriva tonårs-intellektuella galning han är.
Kommer han till HV kommer jag ha samma (möjligtvis sämre) inställning till honom som tikka: En spelare jag inte vill ha i laget. Inte alls. Jag kan glädjas med laget när spelaren bidrar, men kommer inte glädjas med spelaren.
Jag kommer ihåg när vi värvade Per Ledin. Då var forumet än mer kritiskt än vad det är gällande Shinnimin. Ledin var än mer hatad. Men det blev ju riktigt bra under hans första sejour i klubben och han lyckades bli en publikfavorit.
Lite samma känsla gällande Shinimmin. Enda frågetecknet är åldern.
Du är säkerligen mer insatt än mig. Men jag har en förkärlek till spelare som tänder till.
Eronen lämnar Timrå. Vet att han blev uppmärksammad första säsongen i SHL. Skulle han kunna funka i ett tredje backpar om Pilut kommer hem och Joey stannar?