Sopgubbe?
Jag tycker att spridningen av rykten som kommer från allt annat än expressen borde postas i en tråd som heter: “Sjukt oseriösa rykten och killgisningar 25/26”
Edit: Eller typ: “Oseriösa rykten 25/26 (Hockeynews och killgissningar)”
läckande sopsäck från SAAB-arena?
Nu skriver MP i hockeynews chatten att han hört från obekräftat håll att AP och Hv är överens om nytt kontrakt
Håller tummarna
Vilket inte betyder någonting. Han kan likaväl lämna nästa vecka har vi lärt oss…
Japp
Sparta Prag, som var en av klubbarna som var intresserade av AP, verkar också landa Jakub Vrana. Förbättrar väl oddsen lite, om dock marginellt, för vår del.
Varför skulle Expressen vara bättre?
Tycker du hockeynews och aftonbladet är lika trovärdiga när det kommer till spelaravslöjanden och deras trovärdighet när det gäller SHL?
Aftonbladet har sämst bevakning när det gäller hockey överhuvudtaget. Hockeynews är bra mycket bättre. Expressen är väl helt ok, men inte alla skribenter på Expressen däremot.
Jag skulle hugga på Zackrisson. Han kan ge oss rutin och stabilitet i centrallinjen. Inte en sexig värvning direkt men om jag tittar på vad laget saknar så är det en trist funktionell center samt en gubbe som är bra nog att spela (Tedenby räknas inte…)
Gubbe är rätt ord, 38 bast lite drygt, tror han skulle ha svårt att peta ngn center i HV.
Han hade definitivt varit fjärdecenter tror jag. Han hade nog inte velat det dock…
Ryktas väl till SSK?
AP signad och klar på 2 år enligt Hockeykarusellen.
De hoppas ju verkligen. Har ju florerat i några dagar nu och hoppas det blir verklighet.
Hade ju varit underbart
Hockeykarusellen känns rätt mkt gissa och tycka, hoppas han gissar rätt
Hoppas, hoppas, hoppas!!