Hockeykarusellen är ett narcisisstiskt rövhål med en åttaårings tjurighet då han blir ifrågasatt. Han leker liksom Mrmadhawk från Wish.
Med det sagt, han har rätt. Ibland. Då och då.
Hockeykarusellen är ett narcisisstiskt rövhål med en åttaårings tjurighet då han blir ifrågasatt. Han leker liksom Mrmadhawk från Wish.
Med det sagt, han har rätt. Ibland. Då och då.
Känner någon som känner någon med full bevakning på Hockeynews och Flashback…
Vi kanske ska starta @hockeylavemanget på X?
Han skrev att Kaski var klar också men icke sa nicke.
De kan han iofs tagit från Ros, o vem vet de kanske var muntligt överens men sen hände nått.
Detta är Silly, vissa rykten har substans vissa inte, vissa har substans men de slutar utan kontrakt. Man får sålla och lära sig inte bli förbannad när nått rykte är fel.
Kan ju vara så Kaski var klar men sen kanske man fick reda på pilut som han Victor säger är klar och då avbröt man med Kaski. Om de är sant? De vettifan
Tidigare sa han att både Kaski och Pilut var klara. ^^
Jag har inte mycket för alla dessa skumma människor som slänger ut sig namn konstant och sen slår sig för bröstet när något av dessa stämmer/tar bort inlägg när rykten inte visar sig stämma. Även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen…
Om man avbröt med kaski för att Pilut eventuellt ska få en plats, så var ju kaski per definition inte "klar?
Man kan ju inte säga att någon är klar förrän kontraktet är påskrivet.
Nu sa jag aldrig de var så, bara teoretiskt svamlande. Har aldrig påstått nån är klar för jag vet inte det. Och jag har ingen aning om hur säkra de där skribenterna källor är, de kan vara ok eller så är de bara svammel på nätet. Finns en anledning de heter silly season. Stör man sig ska man nog inte läsa dessa trådar. Och sen diskuterar vi ju detta i spelardrömmar så här får vi diskutera sådant som inte är 100% seriöst.
Är ju egentligen samma som med kloos och Hansson många påstår de är klara trots man inte gått ut med de.
Vi vet ju inte om Kloos eller Hansson som du nämner är klara eller inte. Vi vet dock att Kaski inte var klar, då HV gått ut med att han inte blir kvar. Det jag menar är att personen som hävdade att hansson, André, Pilut och kaski mfl är klara bevisligen hade fel med Kaski. Det är inte dig mrnorrland jag säger har haft fel, bara att man inte kan säga att en person är klar och sen säga att “han var klar men nu blev det inget för nått kom emellan”. Då var peronen aldrig “klar”.
Har det framgått nånstans att Kaski behöver opereras igen? Det har undgått mig i så fall.
Nej det var jag som läste för snabbt i Expressen dom referera Kalman från gångna säsongen
Det är ju bara 50% chans att ha rätt vad man än går ut med så…
Jag kanske är helt ute och cyklar men Adam Almqvists kontrakt går ut nu, HV som moderklubb, det hade varit en fin ledare som går in i ett tredje backpar
Honom känner jag inte till. Vem e det?
Va med i guldlagen 2010 och 2017
Nej tack!
Nej!!
Nej tack
Hahaha
Har inte bra koll på honom, tänkte mest en erfaren spelare härifrån