Spelarmarknaden 26/27 (drömmar & farhågor)

inte alls förvånad…

Man misskötte Viggo de spillde över till Malte. HV o juniorer och egna spelare de missköter man, satsar hällre pengar på kassa legoknäktar från bottenlag från allsvenskan

3 gillningar

TACK.

1 gillning

De kan ju titta hur mycket de vill. Han har ju fått chansen i A-laget så den tror jag inte ett smack på.

1 gillning

Vill Falk verkligen förstöra sin karriär som HC i HV? Tycker redan synd om pojken.

3 gillningar

Snackades väll om att falk inte ens var intresserad av ett HC jobb så…

1 gillning

Är skeptisk till Falk som HC nu. Om han skulle kunna tänka sig att vara ass 1-2 säsonger och sen ta över som HC på sikt absolut. De kommer nog aldrig hända dock…

1 gillning

På ett sätt fattar jag det, Malte är ju så ung och då spelar det nog väldigt stor roll

Om man tappar Malte och Falk blir HC, då ger jag upp.

Påriktigt.

1 gillning

Kan de möjligen ha blandat ihop Viggo och Malte? Har ju inte funnits minsta vink om att Malte skulle lämna

Han har ju valt att inte skriva rookie kontrakt, trots att han spelat över 100 minuter.

2 gillningar

Vi behöver gedigna centrar.

Anton Bengtsson vi saknar dig.

Bryt med Rögle och kom hem i stället.

3 gillningar

Det kan möjligen ligga en hund begraven här :face_with_symbols_on_mouth:

1 gillning

Inte bara hunden. Hela jävla zoot.

Föreningen HV71 är död.

2 gillningar

6 gillningar

Bästa nyheterna idag!

2 gillningar

Inga dörrar stängda. Än.

Saxar från Rögles Genomgång. Förvisso kan de ha stängt dörren till just HV. Men de bör finnas på marknaden.

1 gillning

Hv hade behövt alla tre för att vara någorlunda slagkraftiga. Tror dock inte ngn av dom kommer. Blir väl nått jävla pissnamn som inte levererar.

2 gillningar

vi ha rju redan 13 forwards, vart ska de få plats?`Hv lag är fullt

2 gillningar

Får snart vara glada att någon vill komma till Hv. Inte ens våra egna juniorer vill spela för oss.

1 gillning

Är det verkligen någon som på allvar tror att vi kan gå in två(!!) toppcentrar? Vi har inte fått in en klar 1C sen Dackefejden. Jag tror inte vi kommer att få in någon som känns given som 1C, att sedan tro på att vi kan få in två när halva SHL letar. Frölunda har en plats nu när Rydahl lagt av. Jag tror att DG är betydligt mer sugen på Gbg. Vad är det egentligen som talar för att han ska komma till Håve? Hem är väl Göteborg nuförtiden?

En lön i paritet med vad JD hade i månaden kanske men det är nog det enda som talar för det.

Jag är för att Kero kommer in, även om det bara är för en säsong. Där vet vi vad vi får,. Då kan vi iaf sätta Heppo/Rousek på rätt plats.