Kolla om han följer rögle och örebro
Går inte. Privat konto. Inga följare heller.
Gå in på Örebro och Rögles konto och sök på deras följare.
Vore ju en jävla drömvärvning i brist på DG.
And the magic word is?
(done, fanskapet följer allt, även SHL kontot)
Que ? nvr mind, såg edit nu.
Please. Är ett magiskt ord ![]()
Ja läser man runt i lite intervjuer med Abols så verkar han ju verkligen gilla Eriksson. Kanske en dröm om vi landar Abols, Philp och Mysak dock.
Mysak kan ju spela vinge med så ![]()
Brorsan Philp på det också tack.
Och Lettieri…
Och dags för Bedard att flytta hem igen…
Pppfffft! Amatörer. Är det någon som ska in så är det Jagr.
It’s never to late.
Spelade han center i något knattelag?
Nej. Men enligt den gode Björn Liljander är han helt klart redo för en roll som första center i SHL!
Är det snubben som setts till på Biltema Jönköping varje silly season sedan hedenhös?
De e klart att Wolves utjämnade till 3-3 i natt så ännu en dag utan HV nyheter.
Måndagar…
Vi kanske får en klockare med lite tur ![]()
Marlies också, men Lettieri känns ju inte lika troligt längre.
Om vi får in Klockare tycker jag vi ska rycka c:et från honom.