Spelarmarknaden 26/27 (drömmar & farhågor)

Kolla om han följer rögle och örebro

Går inte. Privat konto. Inga följare heller.

Gå in på Örebro och Rögles konto och sök på deras följare.

Vore ju en jävla drömvärvning i brist på DG.

1 gillning

And the magic word is?

(done, fanskapet följer allt, även SHL kontot)

1 gillning

Que ? nvr mind, såg edit nu.

Please. Är ett magiskt ord :wink:

1 gillning

Ja läser man runt i lite intervjuer med Abols så verkar han ju verkligen gilla Eriksson. Kanske en dröm om vi landar Abols, Philp och Mysak dock.

Mysak kan ju spela vinge med så :smiley:

2 gillningar

Brorsan Philp på det också tack.

1 gillning

Och Lettieri…

3 gillningar

Och dags för Bedard att flytta hem igen…

11 gillningar

Pppfffft! Amatörer. Är det någon som ska in så är det Jagr.

2 gillningar

It’s never to late.

1 gillning

Spelade han center i något knattelag?

1 gillning

Nej. Men enligt den gode Björn Liljander är han helt klart redo för en roll som första center i SHL!

Är det snubben som setts till på Biltema Jönköping varje silly season sedan hedenhös?

2 gillningar

De e klart att Wolves utjämnade till 3-3 i natt så ännu en dag utan HV nyheter.

Måndagar…

1 gillning

Vi kanske får en klockare med lite tur :smiling_face:

2 gillningar

Marlies också, men Lettieri känns ju inte lika troligt längre.

Om vi får in Klockare tycker jag vi ska rycka c:et från honom.

4 gillningar