Men är klockare nått att ha? Han har ju totalt misslyckats i tre kronor och de ryktas han är orsaken till viss del missnöje med nhl spelarna
Så det blir Klokare då ? ![]()
Bättre än föregångarna och troligen bra mycket bättre än alternativen.
NHL spelarna var inte mycket att hänga i granen så han kanske bara ställde mer krav än dom tyckte va skönt på semestern i Italien eller Four Nation Kalle Anka Cup.
Sorry för OT. Kalle anka cup, det var tider det!
Kan han nicka?
OM vi skulle få in Zuccarello så springer jag naken ner till Diabolics från Umeå, glider runt som en inoljad säl ute på gräsmattan någon timma och kutar sedan hem igen.
Zuccarello hade varit en sjuk värvning om man ska vara seriös en sekund dock. Följer som sagt Minnesota slaviskt, han har fortfarande extremt mycket hockey i sig gubben. Märktes extremt mycket när han var skadad.
va kom zuccarello ryktet från?=
- Inget som helst rykte.
Mjorå, kontraktet går ju ut så.. Johnsen kanske kan slänga in ett gott ord… De lär väl känna varandra. Kommer ju från samma land..
Förlåt men Zuccarello kommer aldrig att spela i Hv, ni hör ju hur det låter
Vadå tror du inte Stenlund kommer bryta sitt kontrakt och komma hem?? Och Brännström, han kanske är sugen på att komma hem? Lias då? Kanske att AP har en HV-out i kontraktet? Skitsamma att han sålde huset, han köpte säkert bara ett annat. Pilut kommer nog till hösten när han insett att Jönköping är finare.
Nu verkar en artikel från 2011 dragit igång någon idé om Zuccarello. Ge inte ett finger, då ryker hela handen. Jag håller med dig. Det är samma visa varje gång. Tur att inte Jim Jones huserar här, då hade 40% vikt hädan vid detta laget.
Missminner jag mig inte slängde någon in en länk på forumet för några dagar sen, där en artikel från typ 2011 handlade om att Hv gett sig in i jakten på Zuccarello när han gick till Modo. Därifrån antar jag? 0% sannolikt skulle jag säga.
Har nån hört något ingående om Jan Mysak, Vinni, Philip? Ledarstaben borde ha spikats… Klockare? mvh otålig fan
Om någon hade hört något hade det nog skrivits ut…
I JP igår utatalde sig Rousek om att han varit i kontakt med Mysak och att de diskuterat Jönköping och HV71. Han hade dock ingen aning om hur seriöst/aktuellt det var.
Tror inte han hade sagt exakt hur de lutar åt även om han visste
Nej det hade han så klart inte. Mest förvånad att han yttrade sig i frågan öht. ![]()
Jag kan ta åt mig “äran” för den länken, inga rykten överhuvudtaget kring honom och HV.
Lägger de här för jag vet inte om de klassas som rykte. Enligt dagens vgb podd är klockare struken/inte första alternativet längre