Pasi…Pasi…Pasi…
![]()
Min farhåga är att det blir Musse Håkansson, HV visade tydligen intresse där.
De filosoferade om Jönsson. Håkansson ska också vara avfärdad
Det var ju skönt att höra ![]()
Har klockare själv tackar nej då??? eller varför skulle man inte vilja gå med han, utan tvekan bästa alternativet.
De resonerade att kanske input från Niklas vem han hällst vill ha
Lehtinen officiellt klar för Löven iallafall.
Så Niklas kanske föredrar någon framför Klockare?
När Tre Kronor var i Jönköping, sågs ju Jörgen Jönsson äta lunch med Hult och Stillman på Piren. Så det kanske har varit JJ man gått för hela tiden. Han har ju lite ouppklarade affärer med Färjestad så det kanske är därför det drar ut på tiden.
Finns ju inte så många fler lediga tränare.
Jag har nämnt det tidigare att JJ har förflutet med både NE & NR. Precis som du skriver är det ouppklarade affärer med FBK. Är det så att JJ skall göra inträde vill han säkerligen mjölka mer pengar innan han kritar på något nytt ![]()
Jag hade helst velat se Klockare, men vill Niklas hellre ha Jörgen Jönsson så köper jag det, absolut.
Sa inte MP för några veckor sen att JJ aldrig varit aktuell för HV, sen är MP inte den trovärdigaste källan men…
Har för mig det också. Men säger som du sa i VGB är att det är torrt som en öken med tränare just nu.
Likaså sa han om NE.
MP inte i närheten lika trovärdig som Höken.
JJ kanske aldrig vart tilltänkt som HC men AC kanske en annan sakk
Jag ser gärna Jöjje som ass!
Kul att trolla fbkfansen när Jörgen upptäcker saker som frisk luft och rent vatten. Sådant man inte hittar i sophögen Karlstad.
Han kommer att begråta sin bortslösade spelarkarriär i ondskans tjänst.
Ser fram emot när Jörgen tillslut talar småländska.
Nej, jag kan inte se JJ i vårat bås, det gåt inte bara.
Håller med. Nån form av gräns finns det. För mig är det Jörgen Jönsson i Hvs bås.
Det är bara fel!!
Alltså man börjar ju bli sjukt otålig när det gäller nyförvärv nu. Philps slutspel i AHL kan man ju inte styra över, men ro Mysak i land någon gång
.