Spelarmarknaden 26/27 (drömmar & farhågor)

Känns som många lag kommer vara där och hugga, han borde kunna välja och vraka som han vill.
Örebro har ju redan gjort en stark silly season, skulle man landa Abols också kan det bli riktigt spännande.

Abols - Dickinson vs Philp - Mysak. Jag vet ju vilka jag hade valt iaf..

1 gillning

Jo men Abols är ju en 1c med storlek som dessutom kan ligan, värt varje krona.

2 gillningar

Kommer väl inte ens hamna i Sverige verkar det som..

Hur stor är risken att Noah Philp får ett NHL kontrakt innan han presenteras av HV? Borde han inte presenterats redan?

1 gillning

Klart att risken finns, free agenzy öppnar på onsdag nästa vecka.

Jaha, där har Linus Omark helt plötsligt börjat följa HV på Insta aka setts i korvkön på Biltema.
Vad det nu kan betyda. Inget va?
Han har väl lagt av?

Edit: Jo, han har ju lagt av. Sent bli HV fan nu, men men. :slight_smile:

2 gillningar

Lite märkligt är det ju, men kanske Isac Brännström som gjort honom intresserad av att följa HV.

Ja, de e lite udda. Men han föjler ju Justin Bieber med.

3 gillningar

Aldrig försent.

1 gillning

Nytt jobb som maskot i Hvist dressen?

Lite långsökt nu. Men jag tänker på artikeln Junland lade ut i början av juni. Att bröderna Philp landar i samma lag.
Tyvärr har jag inte Instagram osv men har någon koll på ifall Luke har börjat följa HV osv ?
Kan ju faktiskt vara så att båda vill spela 1-2 säsonger tillsammans.

Det är frugans tangentbordsfärdigheter man får hoppas på, från förra året.

1 gillning

Tackar, det är ju visserligen ifrån juli -25 :slight_smile:

David Kämpf, kontraktet går ut.
En riktig biltemadröm. Tänk ledande defensiv center. Det tråkigaste ni sett på skridskor.
Får förmodligen nhl-kontrakt, men ändå.

Har Hult sagt något om att det ska in någon mer forward? Det skulle vara bra att få in en vass forward till. Luke Philp eller Vinnie Lettieri hade varit smaskens att få in i truppen. Vinnie lär väl avvakta ett eventuellt NHL kontrakt. För min del är det ok om Hult skriver kontrakt men att de ansluter lite senare. Luke kan ligan så inga problem om han dyker upp i oktober. Vinnie är så skicklig att även i hans fall tror jag inte startsträckan är så lång.

1 gillning

Min grannes kusins fasters hund såg Darren Haydar på Biltema häromdagen. Körde därifrån i en bil från Nybergs.

1 gillning

Quenneville hade varit något nu när Rindell lämnar! Vet att rykten om Örebro har förlängt men inte presenterats, kan ju hoppas det skitit sig där och han följer Niklas

2 gillningar

Ja, det “bytet” tar jag åtta dar i veckan.

5 gillningar

Ja tack! :heart_eyes:

1 gillning

Stefan Klockares grabb började precis följa HV på Insta aka står i korvkön på biltema i värmen.

18 gillningar