Känns som många lag kommer vara där och hugga, han borde kunna välja och vraka som han vill.
Örebro har ju redan gjort en stark silly season, skulle man landa Abols också kan det bli riktigt spännande.
Abols - Dickinson vs Philp - Mysak. Jag vet ju vilka jag hade valt iaf..
Jaha, där har Linus Omark helt plötsligt börjat följa HV på Insta aka setts i korvkön på Biltema.
Vad det nu kan betyda. Inget va?
Han har väl lagt av?
Edit: Jo, han har ju lagt av. Sent bli HV fan nu, men men.
Lite långsökt nu. Men jag tänker på artikeln Junland lade ut i början av juni. Att bröderna Philp landar i samma lag.
Tyvärr har jag inte Instagram osv men har någon koll på ifall Luke har börjat följa HV osv ?
Kan ju faktiskt vara så att båda vill spela 1-2 säsonger tillsammans.
David Kämpf, kontraktet går ut.
En riktig biltemadröm. Tänk ledande defensiv center. Det tråkigaste ni sett på skridskor.
Får förmodligen nhl-kontrakt, men ändå.
Har Hult sagt något om att det ska in någon mer forward? Det skulle vara bra att få in en vass forward till. Luke Philp eller Vinnie Lettieri hade varit smaskens att få in i truppen. Vinnie lär väl avvakta ett eventuellt NHL kontrakt. För min del är det ok om Hult skriver kontrakt men att de ansluter lite senare. Luke kan ligan så inga problem om han dyker upp i oktober. Vinnie är så skicklig att även i hans fall tror jag inte startsträckan är så lång.
Quenneville hade varit något nu när Rindell lämnar! Vet att rykten om Örebro har förlängt men inte presenterats, kan ju hoppas det skitit sig där och han följer Niklas