Som alltid: grym spaning
Fan du är on fire denna sillyn ![]()
![]()
Tacka Arne-Ai
Bara vänta tills jag blir klar med min dolda server som bevakar tammefan allt nån gång i höst ![]()
edit: döper den till HV-FRA
Klockares grabb följer två lag på Insta. Saik och HV71.
Slutsats:
Hult, kläm ur dig nyheten innan dagen är slut!
Herr Jönsson då? Det va ju på tapeten i förrgår!
Silly Silly. Grabben kanske bara trollar ![]()
Jojo, men det släpps väl inte igenom om det är inte finns substans. Å andra sidan svårt att veta till 100%
bra spaning, lyssnade lite på norrans podd (som kom ut i måndags) där Klockare var med, det här var vad han sa då:
Hans pappa gick bort precis efter VM
var nära ett tränarjobb i schweiz
träffat några svenska klubbar men inte fått något erbjudande
Har pratat med niklas rahm
säger han tycker han kan bidra med något i HV
är mer sugen på ett civilt jobb
Är KD ett civilt jobb?
![]()
Tar hellre Klockare än JJ så det låter bra. Håller med om att det blir lite för mycket av samma sak med både Rahm och JJ.
Kan ju dra till med Klockare om KD och JJ som AC. Är det silly så är det.
Klockare vill alltså ta ett civilt jobb och att JJ skulle vara aktuell dementeras av Svensson.
Vem är det? ![]()
Kan det bli Persson från J20?
Har vi missat något uppenbart namn?
Pasi har väl inte kritat på nåt än va?
Edit: Noterar att Niklas förlängt med Tranås, det hade jag missat. Kanske…kanske…
Jönköping ligger ju perfekt till för att vara lite närmare bägge grabbarna…
Drömmen.
Teden är ju ledig ![]()
Tolkar Rindells exit och “inte passar in i lagbygget” som att man är öppen för en back till, men med andra kvalitéer än Axel. Inte nödvändigtvis för att pengarna i sig är slut.
När Eriksson kom in är det ju dessutom troligt att han fick en hel del att säga till om gällande de sista få platserna. Hans typ av idealback är ju Rasmus Rissanen, och en större fysisk back med puckkvaliteer har vi ju heller inte överflöd av.
Noterar samtidigt att Paul Ladue ännu letar jobb, en liknande spelartyp vore väl inte otroligt att man kikar på?
Ingen matnyttigt i dagens silly room på Expressen
Nja, den där Tjecken som varit på mini turne för att evt lira i SHL nästa säsong är ju bekant med Mysak och Rousec. Så lite matnyttigt var det kanske.
En bättre version än Rindell, David Quenneville. Han har väl fortfarande inte skrivit på nytt?
Vilken tjeck?