Mja, försöker vara skeptisk då han inte kunde lämna något namn. Jag tar det med ett badkar salt, men kul om det stämmer!
Känns inte Moverare som en typisk spelare som NE gillar? Han verkar ju inte fått nått kontrakt därborta
Ja tack alla dagar i veckan!
skildes inte HV och moverare som ovänner, det var inte alls några trevliga toner som jag minns det. kan ha helt fel dock.
Jo är nog Frölunda som gäller där
Lär ju hamna i Alplandet om han inte får nåt NHL/AHL.
Biel blir gubbgissningen, är ju tajt med Lias.
Det kan inte ha varit Nils Åman och att Djurgården också var med och nu vann?
Det är ju defintivt en tvåvägscenter värd att gå in i budkrig om iallafall.
Minns samma
Jag tror det kommer förstärkas till laget på back och forwardsidan men det kanske tar ett tag. Marknaden verkar ju ändå vara som den är nu och det är väl inga wow spelare på marknaden ( enligt höken och MP ) och finns det så är dom väl svindyra eller inväntar bra erbjudaden från andra ligor.
Två spelare som ryktats ligga på borden hos shl lagen är ju
https://www.eliteprospects.com/player/248391/logan-brown dock väldigt skadedrabbad
https://www.eliteprospects.com/player/278861/calen-addison verkar ju vara en back som är duktig offensivt men inte den bästa defensivt.
Brown är en riktigt bra playmaker. Vore en extremt riskabel värvning. På ett sätt lik Heponiemi i både spelstilen och bakgrunden.
Jag kommer inte ihåg honom som långsam men 22/23 var han bland de söligare i nhl.
En center som jag inte tror passar som center i shl.
Fastnade en hockey intresserad “Foote” i Insta-trackern. Långskott och tre nävar salt. Men kan vara släkt med Cal Foote…
![]()
Cal Foote hade varit riktigt fin att få in på backsidan
Har spelat med Philp, så de lär ju känna varandra.
Var det Adam Foote som fastnade i trackers?, i så fall pappan till Cal och är tidigare spelare och tränare i NHL med lång karriär.
Näää. Då hade jag skrivit Halleluja, Cal e klar…
Inte hittat direkt länk med kvinnan med samma efternamn. Bara namnet och hockeyintresse.
Därav alla skopor med salt.
Edit:
Ai kan man lita på ![]()
Tror inte att Cal är aktuell… Tror inte det tagits emot så väl av publik och sponsorer.
Suck.
Friad.
Punkt.
Det finns andra spelare man kan värva ändå. Friande dom kan dessutom också betyda brist på bevis.
Visst.
Men hur länge ska man straffa ett gäng korkade killar som eventuellt har gjort sig skyldiga till nåt extremt korkat som juniorer?
Men den debatten hör kanske inte hemma här, spårar bara ur.
Ja, det finns många platser man kan ta den diskussionen på, men som du säger, inte här.