Tråden om #1 † Stefan Liv †

Exakt! tack så mycket :slight_smile:
Lyckades hitta dokumentären (ej lagligt), så nu är det bara att vänta tills jag fått ner den och njuta :smiley:

Någon som vet vart man kan hitta videon från ceremonin där olika spelare skickar sin hälsning till Stefan?

expressen.se/sport/hockey/nh … s-olustigt

Z vill inte spela i KHL pga flygolyckan som bla vår hjälte,och hans kompis Stefan Liv var med i.

Här berättar Andreas Andersson om hyllningen till Stefan Liv.
jnytt.se/nyhet/50190/anderss … g-till-liv

Som Stefan sa i guldintervjun 2004. Den här staden lever för hockeyn. De ska ta till sig varje Guld!!
Helskotta vad man saknar Stefan.
Ord är bara överflödiga och redan sagda.
Stefan #1

Detta är väl del 1 tror jag. Ska finnas ngn mer.
youtube.com/watch?v=DTwNaNup0yU

F.ö ett fint ögonblick är memorial stunden på Idrottsgalan. Tiden för Stefan en bit in och det går inte att sitta orörd.
youtube.com/watch?v=4bA0pyCJvsY

Håller med dig, Stefan är saknad.

Här:
youtu.be/0miQ1503arc

Dock är inte Anna Livs tal med i den, men det finns även det på nätet. Allt annat som Canal+ sände från minnesceremonin finns där.

CNN Sports dokumentär - Lokomotiv Yaroslavl Documentary
youtube.com/watch?v=L8K5TekF … r_embedded

Idag skulle Stefan ha fyllt 32 år så då tänder vi ett ljus för honom igen!

[size=200]† #1 Stefan Liv †[/size]

Grattis på din födelsedag. Störst av dom alla!

[size=200]~ Alltid saknad, ALDRIG glömd! ~[/size]

Priset till slutspelets mest värdefulla spelare döps från och med i år om till Stefan Liv Memorial Trophy.
sico.nu/Nyhet20110417-2-2-2-2-2.htm

Mycket bra agerat av SICO.

Fint gjort.

Mycket bra gjort av SICO

Väldigt, väldigt fint.

Känns magiskt men helt rätt. Och ett fantastiskt betyg åt våran hjälte. Han har satt sina spår i oss alla. :frowning: Men fan vad man saknar honom. :exclamation:

Bor en bra bit från Jönköping och undrar därför om det finns någon hyllning till Stefan vid/inne i Kinnarps.

De finns ju den bilden av olika små bilder som man gjort i marmor ifall jag minns rätt ang materialet, den står vid de ingångarna som är på samma sida som Scandic hotell. Denna grej vet jag att man avtäckte på 1 årsdagen, jag va där själv och även under första natten för att se alla ljus och så i den lilla vind sol blåste då.

Den är grym! Och har också för mig det är marmor.
Var också där på årsdagen, och även på natten… Tände ljus som hade slocknat =)
Verkligen jättefint där!