Hade tänkt mig dit nästa gång jag är i Jkpg och visa min respekt.
Oj vad HV71 SAKNAR DIG STEFAN
Jonathan Ericsson i Detroit döper sin dotter till Liv för att hedra Stefan, vackert!
Alltid Saknad Aldrig Glömd
Mycket fint! Dom spelade en säsong tillsammans i Grand Rapids i AHL 06 så var antagligen vänner från den tiden.
Underbart respektfullt!
Min dotter heter också Liv efter Stefan
Stefan Livs guldklubba från 2004 ska auktioneras ut på Jönköpingsgalan lördagen 25 januari och
kommer att tillfalla Stefan Livs Minnesfond. Vackert!
Klubban köptes första gången för 37000:- som gick till Erikshjälpen och denna gång siktar dom högre
och räknar med 100000:-. Auktionen börjar onsdag 15 januari.
Här kan ni läsa mer om auktionen:
a6center.se/nyheter/auktion-till … ivs-minne/
På ett sätt kan jag känna att det är lite tråkigt att de ska auktionera bort den. Istället borde den få en hederplats i Kinnarps där alla kan se den och minnas Stefan.
Alt ramas in i Kinnarps för allmän beskådning likt hans sista matchtröja från Guldmatchen på Hovet 24 april 2010
Grattis på födelsedagen Stefan! Hoppas du har det bra där uppe.
Tårarna är nära när man läser sånt här. Väldigt fint gjort.
Får gåshud… Stefan är så otroligt saknad både i HV71 och i landslaget!
Fint av Wallner!
Tyvärr så stoppar IOK porträtten av Stefan på hjälmen. De kan dra åt helvete.
Varför då? …om det är så säger ja bara :Vilka nötter
Anledningen är att man inte får ha några som helst budskap på sin utrustning och kläder.
Håller med dekman, de kan dra åt helvete.
Håller med ovan och värdelöst agerat av IOK.
Leif Boork skrev på sin twitter: Beror på att inga porträtt får illustreras. Begripligt då det finns en del kontroversiella personer i världen.
Dessa idiotregler har formats framförallt av Juan Antonio Samaranch, en forna fascist som härjade i IOK 1980-2001.
Korruption och mutskandal var ens signum.
åå vad man saknar dig Liv… Snälla Stefan vart du nu än befinner dig, förmedla dina kunskaper till Wesslau så han gör en riktig Stefan-match imorgon.
Tre år sen… För mig kommer du alltid vara #1
Tre år. Tiden går alldeles för fort.
Hoppas du har det bra, Stefan, var du än befinner dig.
Vila i frid.