Tråden om #1 † Stefan Liv †

Vila i frid Stefan, vi glömmer dig aldrig.

Stefans mamma om saknaden: expressen.se/sport/hockey/tr … onom-jamt/

Tänker fortfarande på Stefan, inte jämt men ofta nog. Inser att om jag känner så för en kille som jag inte kände personligen så måste saknaden för dom som står närmst vara oerhörd.

Men Stefan finns med däruppe nånstans… för sin familj och alla oss som följde honom

Hej
Jag har en stöthandske från stefan och tänkte höra om det finns någon samlare som är intresserad av den. Den ligger enbart och i ett förråd hemma då den luktar lite illa för att ha framme. Tänkte skänka det den är värd till hans minnesfond istället.

Adam Claesson 13år från Stockaryd skrev en bok om Stefan Liv. Vackert och mycket fint gjort.
Tack Adam.
jnytt.se/han-skrev-bok-om-stefan-liv

Alltid saknad!
Aldrig Glömd!

Vila i frid Stefan.

Saknaden är stor! Så många som drabbats av katastrofen 2011; ledare, spelare, fans men inte minst alla familjer. Skickar en extra tanke till de omkomnas familjer idag.

#1 - Alltid saknad - aldrig glömd.

Saknaden är stor. Du kommer alltid att vara #1, Stefan.

Alltid saknad, aldrig glömd!
Att det redan gått 4 år…

Sant!
Besök gärna Stefan Livs grav. Stefan vilar på en fantastisk fin plats med en vidunderlig utsikt över Jönnet.
Är där regelbundet med barnen.

Drar nog förbi där en sväng på lördag innan matchen mot Växjö :slight_smile:

Tänkte bege mig till Stefans grav i samband med HV-dagen och skulle därför behöva hjälp med att få reda på vilken kyrkogård det är.

Dunkehalla Kyrkogård, tror jag den heter. Finns garanterat folk här inne som har bättre koll på detta än mig.

Stefan(Daniel Patryk)Liv vilar på Dunkehalla Kyrkogård.
Du kör Dunkehallavägen, brant backe och svänger till höger innan Stadsparken. Är skyltat.
Få parkeringar dock och Stefan Livs gravplats finner du längst ner, sett mot city med en fantastisk utsikt över
Jönköping och Vättern.
Är där regelbundet med barnen och klarar max 10min.

Tack

5 år och du fattas oss lika mycket idag som för 5 år sen.

Alltid saknad, aldrig glömd!

Vila i frid, Stefan Liv!

Torsdagen den 7 september 2011 - en dag vi aldrig kommer att glömma.

Alltid saknad - Aldrig glömd

jp.se/article/berlstedt-liv- … jonkoping/

Vila i frid, Stefan Liv.

Den filmen från JP, tårögd :cry:

Vila i frid Stefan.

Sorgen har avtagit men saknaden är fortfarande lika stor. Vila i frid, Stefan. <3