Tråden om #11 Simon Önerud

Välkommen hem!! :smiley:

hv71.se/artikel/66015/

Snyggt, första april och allt!

Vågar man lita på’t? :sunglasses:

Välkommen!

Så gött. Sätt ett (A) på honom.

Potentiell kulturbärare.

Välkommen hem

Fantastiskt att få hem Simon!
En kille som vi aldrig skulle gjort oss av med men med facit i hand kan det nog varit nyttigt!

De var nog de bästa för båda parter att han lämnade, han kanske inte skulle varit samma spelare idag om han ej lämnade.

Tror Önerud kommer ersätta Holzapfel/Jämtin. Holzapfels defensiv och Jämtins jobb framför mål i PP. Han har varit framgångsrik i de jonbbet för Modo

Jättekul!!! Välkommen hem Simon. :stuck_out_tongue:

Välkommen tillbaka :slight_smile: Riktigt kul detta ju mer jag tänker på det. Såg potentialen redan då och gillade spelstilen skarpt och han har visat att han håller hög klass i SHL.

Härligt :slight_smile:
Välkommen hem Simon!!

Härligt! Min kollega som är MoDo-fan håller Simon som den klart bäste spelaren i MoDo den gångna säsongen.

Välkommen och härligt nyhet. :smiley:

Grymt bra värvning, mer HV-blod och en väldigt bra ersättare till Holzapfel.

Gött å se!

Detta kan man ju gilla. Helt klart på rätt väg!

Mycket bra nyförvärv och återigen guldstjärna till “bröderna” Johan.

En av Modos starkaste spelare som levererar bevisligen och återfinner sin rätta klubb.
Kommer att betyda något oerhört och blir det återigen #26 :slight_smile:

Blir Ekans gamla gnuggarnummer #12 !

hockeysverige.se/2015/05/07/ … -i-vinter/
intervju

hv71.se/artikel/67159/

Kul med Önerud tillbaka :slight_smile: Alltid bra intervjuer.

Tycker framförallt det är skönt att Simon är tillbaka med tanke på allt snack om lata spelare, han är, precis som sin bror, en kille som
gärna tar i och pressar sej, han är jävligt stark rent ut sagt.

Önerud ser ruggigt vältränad ut!

Simon Öhnerud är nog SHL:s mest vältränade hockeykille ! Han var det i MoDo enl tränaren och det är bara att titta på honom ! Han blir vår stora spelare nästa säsong , om nu ingen tror mig !