0 poäng och sämst +/- i laget. Är han är offensiv kraft eller en defensiv kraft? Tack så mycket Abbot.
Lugn. Blomman håller på att göra om honom till PP kung ju.
![]()
Fröberg 2.0
Njae. Fröberg framstår ju som en superstjärna i jämförelse med Lindström…
Holmström 2.0 då??
2 namn som fortfarande gör mig förbannad när jag hör (läser).
Dumpa pucken och byt, det var devisen.
Lindström är en spelare som hamnat lite i skymundan för kritik. Han kommer på ett välbetalt tre-års kontrakt för en större roll och har efter 10 matcher 0+0 och sämst +/- i laget. Han har krigat till sig en en fjärde center plats.
Fullständigt underkänt.
Minns när vi satt och ondgjorde oss över Axel Holmström, han är en drömcenter i jämförelse.
Edit. Med skymundan för kritik menar jag i media
Lindström spelar med 21 och 17! Det är fan inte lätt att producera då.
Är helt galet att HP inte tar en plats före någon av dem!
Fast det har han väl inte gjort i alla matcher?
Lindström vet vi är en stadig center för SHL. Att han inte fungerar i HV är mer HVs problem än att han skulle vara en dålig spelare.
Jag vet inte, har inte sett något som tyder på några högre kvaliteter, men i Luleå funkar ju t.ex. Engsund och antagligen skulle Lindström funka OK där också, för de spelar smartare än HV och har råd med fler spelare på den nivån
0 poäng och bäst med sina -8. Hej då snart? Finns det uppsida? Har HV som mål att alltid ha den dyraste och sämsta 4:e linan i serien?
Ja, han har verkligen inte kommit upp i nivå alls. Har skillsen för att kunna göra åtminstone det enkla jobbet - men det är nåt som saknas hittills.
Bör väl ändå vara bättre och billigare än Tikka?
Nja.
Lindströms första 11 matcher (lika styrka)
Istid: 167min
Inne på mål framåt: 0
Inne på mål bakåt: 7
Mål: 0
Ass:0
Tikka första 11 matcher ifjol (lika styrka)
Istid: 177 min
Inne på mål framåt: 4
Inne på mål bakåt: 5
Mål: 0
Ass: 4
Man skulle kunna påstå att vi sålde grisen och köpte säcken?
fantastiskt uselt.
Ja, och då tar man inte i så man skiter på sig direkt.
Han är alltså sämre än vad som borde vara möjligt?! Blomman och Björn är faktiskt helt fantastiska på att få allt att bli sämre. Spelare, resultat eller skridskoslipning spelar ingen roll.
Det är makalöst. Vi ersätter den så utskällde Tikka och får något ännu sämre.
Lindström är osynlig. Så osynlig att han undgår kritiken. För i jämförelse med vad Tikka fick av sleven, så har ju Lindström helt sluppit undan.
Nu var det iofs Abbott, inte Björn Liljander, som värvade Lindström. Vanära den som vanäras bör.