Såg nu detta som bekräftar att Tanner lämnar HV71 och troligen inte kommer spela i något annat lag i Sverige.
Då är det säkert bara en tidsfråga innan HV71 går ut med information på hemsidan om spelare som lämnar.
Lycka till med allt Tanner och tack för din tid i HV71.
Tyder väl på att exit-samtalen är igång. Om detta når ut på Instagram så här borde det snart komma på HV:s hemsida
Enormt underskattad.
Bäst i laget i spelet utan puck.
Kommer sakna massvis.
Inte gjort många misstag faktiskt. Oerhört stabil spelare.
Fast Tanners fru kan ju dra ett aprilskämt ..
Ne men jag tror också att de är över för Tanner men man ska aldrig säga aldrig bara pågrund av att dom drar hem nu.
Jag skulle inte direkt kalla Tanner för en flopp. Tvärtom vår kanske stabilaste spelare sett till hela säsongen. Aningen överbetald för sin roll men säg en spelare i HV71 som inte är det? Trist att det bara blev en säsong men sett till lönekrev och faktiskt plats i laget så går det inte ihop.
Var är det citatet saxat från? De kan sjutton inte följt laget på särskilt nära håll… Som du säger, kanske överbetald men absolut ingen flopp!
Expressen
Johan Svensson var tveksamt inställd till Kero innan säsongen drog igång och benämnde honom nog som potentiell flopp redan då. Så vill nog mest ge sig själv rätt.
Seems about right…
Proffsig journalistik som vanligt💪
Han sa ju även att Luoto skulle bli största floppen
Kero the hero.
Jobbar i det tysta, en spelare likt Lenc, som iallafall jag värderar enormt mycket. Kommer till jobbet varje dag. På sin nivå.
Kommer saknas jättemycket är min gissning.
Lycka till framgent.