Önerud är 36 år gammal, hög tid att släppa taget. 10 år äldre än Brännström.
Jag gillar Brännström, har mycket i sig. Ja prestationen svajar men det är han inte ensam om i det här laget.
Önerud är 36 år gammal, hög tid att släppa taget. 10 år äldre än Brännström.
Jag gillar Brännström, har mycket i sig. Ja prestationen svajar men det är han inte ensam om i det här laget.
Fattar inte riktigt kritiken här. Visst är han kass, men han är ju fan så mycket bättre i kvalet än i grundserien. Tycker han steppat upp, även ifall det är långt ifrån så som man vill o begär.
Det känns ändå som han rätt var det är kan börja leverera igen , och han gav ju en fin målpass i senaste matchen så jag har gärna honom på isen, önskar bara att han spelade säkrare i mittzon och på väg ut ur egen zon - spelet vänder ofta då som en obehaglig överraskning när hela laget är på väg upp …
Han brukar enligt mig försöka att ta pucken framåt under kontroll lite oftare än andra. I lägen där andra ofta dumpar håller han i pucken.
Jag måste nog säga att jag gillar den intentionen men att genomförandet gärna får lyckas lite oftare.
1 år kvar på kontraktet men inte alls hittat spelet varken i år eller ifjol mer än några enstaka matcher här o där.
Jämfört med hur han var i Luleå så är det ju inget vidare.
Blir han kvar?
Kanske kan va värt att ge honom en chans till? Tänker att vi då ökar chanserna för att få hem brorsan också
Isac är väl en helt ok spelare i fjärdekedjan. Hoppas han används mer i bp.
Omförhandla hans kontrakt, ge han tre nya år med en lägre lön. 100-125 är han värd för det han ändå uträttar. Haft maximalt oflyt med poängutdelningen den här säsongen.
Brännström verkar vara gladare än någonsin i senaste intervjun. Han vara kul om Brännström fick till det kommande säsong. Känns som de mentala satt sig hårt på Isac.
Utan att vara elak så tror jag att det är ganska mycket enklare för honom att släppa loss off season än när det går som det gjort de senaste säsongerna.
Håller med, länge sen jag såg honom på sånt skönt humör!
Man vill ju så gärna att det ska gå bra för Brännström men tyvärr är det lite Tedenby över honom.
Skön HV kille som kommer hem och därmed helt tappade sin edge, vilket var att han var ettrig som fan och ofta van sargdueller.
Nu känns det som att han blir uppkäkad istället. Jag har inte några större förhoppningar men kanske att han kan göra det hyfsat i en fjärdelina.
Jag tror Brännström lyfter i år, även Fransson kan få sitt stora genombrott med rejäla förebilder i laget som Borgman och Alsing. Bara nu Fransson får spela och inte blir bortplockad av ytterligare en legoknekt som anses vara strået vassare.
högoddsare. Jag skulle bli jätteglad, men även förvånad.
Han måste vara revanschsugen och har mer spel i sig, dessutom är han från Nässjö…
Jo det var abbot. Tror man högg lite för aggressivt och lite för tidigt. Om han är skadefri kan han bli stabil svensk center i 2/3 kedjan framöver
Brännström var strålande i Luleå.
Och det är kanske inte bara Brännström som ska fråga sig varför….
Han hade en bra höst? Endast?
Jag har hört detta. Inte sett det med egna ögon, så jag vill nog ha lite mer kontext för att passa in den bilden i den bild vi har från både före och efter lule-tiden.