Tråden om #17 Isac Brännström

Jag tror Isac kommer vara en ledandespelare för oss länge! Så bra han varit i Luleå eller Tre Kronor när man suttit å kollat! Kommer skapa perfekt kemi med Petersson och en spetscenter!

2 gillningar

Skulle säga att under 23 är en besvikelse. Men jag tror han kommer göra sin bästa säsong i Hv71. Han skapar alltid mycket chanser och med AP bredvid sig så finns det nån som kan ta vara på chanserna. Jag skulle gissa på att han gör 36 poäng, AP gör 47.

2 gillningar
8 gillningar

Haha, underbar video.

“Varför, eeeh…”

Kan vi släppa pucken nu, jag villl se förstalinan lira och Brännström i rätt tröja!

Kolla in Brännström och Petersson på 2an. Danmark Sverige 2-1 just nu…

Är en fröjd att se detta, släpp pucken!

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #5 Victor Sjöholm

Intervju med Isac

Roligt att se Hjalmarsson på bild också, förhoppningsvis tar man tillvara på honom på något sätt.

4 gillningar

Jag skulle säga att han gör 39p denna säsongen som kommer.

Han har haft en stadig utveckling de senaste 5 åren.

Nu är du väldigt oprecis, ge mig mål + assist :wink:

Jag tror att det blir 23 mål, och 16 assist. Kvalificerad killgissning. :wink:

1 gillning

15+17 slutdiskuterat

1 gillning

12+14.

Jag har inte den blekaste aning, men bara för att 17+17 :wink:

grattis till första landslagsmålet

2 gillningar

Det känns ju inte givet att Isac spelar samtliga tre säsonger i HV efter att ha lyssnat på intervjun.

Inte lyssnat än, men vad får dig att tro det? Känns NHL inom räckhåll?

På honom lät det helt klart möjligt, iaf tyckte jag att det lät så.

Jag tycker egentligen inte han borde vara aktuell för NHL. Samtidigt är det en knepig utveckling där man lägger så stora delar av lönetaket på 3-4 kanske 5 spelare att man därefter måste fokusera på att hitta många spelare som spelar för minimilön.

1 gillning

Tycker det bara är ett bra täcken att han vill dra till NHL det visar att han vill bli bättre, sen om han är NHL mässig i framtiden det återstår att se

2 gillningar