Kan ju vara så att spelarna har egna viljor också. EA kanske hade andra alternativ och ville fundera. Man ska komma överens om lön också. Det är nog inte bara att trycka på en knapp bara för att Hult bestämmer sig. Inga konstigheter tycker jag.
Andersson, Sandberg samt Söderström som är 3 unga killar som man kan bygga på lång sikt på.
Visst det är två parter som snackar men det finns klausuler som gör att det går att gå vidare till KHL och till NHL har vi inget att säga till om ändå.
Men riktigt gott att Andersson stannar då jag ser stor framtids potential i den killen vilket jag såg redan när han lirade i Nittorp!
Har tyvärr hamnat utanför laget nu när de skadade kommit tebax. Tycker dock att de r ett litet hån mot honom då jag anser att han är bättre än Anton Bengtsson just nu. Tycker han är en fantastisk skridskoåkare, jobbar hårt över hela banan. De gör AB också men får tyvärr inte ut så mycket. Så ge Erik chansen igen tycker jag.
Håller helt med, borde va andra som vilar ibland. Varje match är det någon som faller ur rytmen och borde bänkas. Fel att bänka samme varje ggn. Erik jobbade kopiöst tills någon fick för sig att skadade spelare, ex Laine var bättre. Nu är det Törna som spelar skadad. En skadad är överlag sämre när det kommer till avgörande lägen.
Hej, för er som gillar Erik kan ni läsa om hans far Jan “Åsen” Andersson. Spelstilen, slita kämpa och aldrig ge sig är ett arv från far. Att inte synas så mycket i målprotokollet är också ett signum.
Här är länken; nik90tal.wordpress.com
Varför ska Erik Andersson ha en plats i laget anser ni?
Hans statistik är i ärlighetens namn rätt dålig och jag ser hellre andra forwards gå före. För samtidigt som Erik har kontrakt på två år så har vi fortfarande inte lyckats förlänga med en producerande spelare som Ted.
Finns dom med bättre insyn i HV än jag har ska sägas i ärlighetens namn. Men det kanske är klart med förlängning gällande Ted men man vill spara att göra de officiellt efter finalserien för att inte störa? Ren känsla och spekulation ifrån min sida nu naturligtvis.