Ja jävlar, om inte detta blir veckans mål, då vet jag inte vad.
Herrejösses Amalia vilket handledsskott han har.
Ja jävlar, om inte detta blir veckans mål, då vet jag inte vad.
Herrejösses Amalia vilket handledsskott han har.
Att pucken står på högkant, gör det enklare eller svårare? Borde iaf vara svårare för målisen att läsa det.
Skottet i sig blir svårare då de är svårt att hålla pucken så lågt man vill men också svårare för målisen då de blir lite mer oförutsägbart skulle jag säga.
Man brukar ju alltid skylla givna mål på att pucken stod just på högkant så de borde va svårare, dock ren gissning från min sida…
Kollar man reprisen så vill jag framhålla att han inte bara gör målet. Det är han som är ute vid sargen och stressar fram misstaget som ger Brännström pucken.
Det ger ett extra plus i min bok. Men syns aldrig i statistiken
Om vi tänker på samma spelare, den som tvingar fram galna passningen från Frölunda så är det just Borgström men absolut har du poäng.
Även tikka vinner mycke tek. Känns som vi aldrig vunnit så mycke tek senaste åren som nu
Känns mycket bra att Borgström och Brännström börjar varva upp, borde bli en enkel entré för AP rakt in där!
Borgy gör många bra saker ute på isen nu tycker jag.
Läskig offensiv vi har om den kedjan kommer igång ordentligt OCH vi får in AP.
Tycker Borgström varit helt iskall senaste tiden
Noll pondus i den killen. Är väl därför han aldrig slagit igenom som han bör.
Besitter dock en oerhörd skicklighet med puck. Invänta Andre brevid honom så tror jag på riktigt att Borgy kommer lyfta enormt.
Då kan det tyvärr vara försent . Vi vet inte ens om AP kommer tillbaka
Som sagt tror han är lite som miele, ge han en center och låt han spela vinge. Tror han passar bättre som de i SHL
Ja bra idé, enormt viktigt att få igång alla. Undrar just hur man jobbar med de frågorna.
Han spelade väl vinge idag?
Ja, men ge honom och Lill-Dansken ett par matcher till.
Gärna med nån annan än Brännström, gärna Träff.
Tror det kan bli bra.
Hände inte så mycket med Borgy på en kant. Såg mest vilsen ut.
Tycker det är dags för honom att fundera på vad han vill? Tycker han det är roligt med hockey eller är det inte kul när det inte går bra? Vill han vinna till varje pris?
Han är en skicklig spelare helt klart men jag får dåliga vibbar när man ser honom glida på en skridsko till byte mitt i en brinnande match.
Borgström är väl typexempel på spelare som är bra när laget är bra. Han har skills, men när det går motigt så tappar han lusten. Och dessutom så försöker han spela ännu duttigare och krångligare när det går dåligt. Hoppas någon är tydlig mot honom att han ska spela ENKELT och TYDLIG laghockey och inte åka omkring och försöka köra solo