Borgy kan, tycker lite att han har höjt sin inställning senaste matcherna. Glider inte omkring så mkt som tidigare
Gillade hans energi efter avgörandet mot Frölunda - han är en trollgubbe med klubban när han är som bäst !
Borgy är när han vill en av lagets bättre spelare med puck och spelförståelse. Synd bara att det skett så sällan.
Ni som inte har sett hjälmutdelningen på Instagram borde kolla. Vilken jövla glädje av borgy. Detta hade inte många andra gjort. Slänger av sig tröjan och skriker.
Var kan en Instagram analfabet som jag hitta det? Kunde inte hitta klippet på hvs instagram…
På händelser - tryck på HVs logga.
Det finns inget hjälmutdelningsklipp på HVs instagram, eller? Jag hittar det då rakt inte
Borta efter 24h
Hoppas Borgström kan fortsätta spela såhär. Han är en riktig tillgång just nu. Viktigt då det gäller så mycket i varje match nu, även Isac var riktigt bra sist.
Bra gjort att göra mål på straffar.
Men vi behöver göra mål under ordinarie speltid.
Annars blir det inga 3-poängare och utan det så är möjligheten att undvika spel mot IOK i bäst av 7 nästan obefintlig.
Man kan tycka HV spelade bra senast men faktum kvarstår:
Det blev ett (1) mål under ordinarie speltid!
Ja. Jo. Men det var också mot Frölunda.
Och att Frölunda endast gjorde 1 med…
Absolut!
Men spelövertaget var väldigt stort under långa perioder så det är ju en akilleshäl att målskjutande är så svagt ändå.
Vi hade väl 3 Pp oxå och innan det hade vi 5 pp och en straff under ordinarie speltid utan stt utnyttja detta.
Verkligen en spelare jag vill se blomma ut. Skulle kunna få kultstatus.
Med rätt träning i sommar och lite mer ledigt än inför denna säsongen så tror jag de kommer bli jäkligt bra
Lång intervju med Borgy i jp idag.
Härligt klipp. Var ser man det här om man inte har insta?