Hoppas man hittar något mer jämnare alternativ nu, kommer vara saknad dock!
Känns som att Borgy verkligen trivts i HV även om laget haft det tufft ibland. Han har ju haft en väldigt fin utveckling här personligt också.
Välförtjänt och förståeligt att han får dra in Schweiziska guldtackor nu ett tag. Hoppas han känner att han har en plats här om han vill tillbaks.
Killen lär komma tillbaka när han tjänat ihop pengar och inser att spelet i Schweiz är dötråkigt
När vi äntligen har hittat en center som lever upp till en 1:a center så tappar vi honom.
Oerhört tungt för oss men såklart kul för Borgy att få tjäna fina cash.
Men jävlar vad han bär detta lag just nu.
Vad tror ni att hans kontrakt i Schweiz ligger på?
Bra fråga! Men det handlar nog om oerhörda summor om det är flertalet lag som jagat honom. Då har han nog kunnat få upp det ytterligare. Bara gratulera en sån grym grabb!
Får hoppas att vi en dag får se honom i vår blå tröja igen.
Inte ens om Abbott och Liljander jobbar ihop tror jag att de lyckas hitta en top två center för OFM 50k i månaden.
Man kunde fått 6 fiskar för en tikka och fortfarande ha pengar för att köpa loss något kontrakt
Den är helt sjuk! Vi har två tunga kostnader som inte ska spela alls. Men båda sitter även nästa säsong med den lönen.
Hur fan tänkte Nubben och Lindbom?
Just det kommer vi nog aldrig att förstå oss på. Det är bara sjukt provocerande att man är så omdömeslös. Noll respekt för HV71.
Fast båda gjorde väl ändå det de trodde var det bästa för HV?
Nej jag tycker faktiskt inte det. Inte när man väljer den kontraktssituationen som man behöver handskas med.
Klart de gjorde det de trodde var bäst för laget.
Vågar vi påstå att #19 förbannelsen är bruten nu?
Nu måste vi bara tejpa fast honom i mittcirkeln i HG och tvångsmata honom med @Dovahkiin hemmagjorda kebabsås tills han går med på att stanna.
Inte jinxa nu även om jag själv hade det uppe för 2 veckor sedan cirkus, Borgström har åtminstone neutraliserat numret kan vi va överens om
Med kyrkomusik ur högtalarna? Artur Erikson har väl några riktiga hits?
Kommer inte behövas tvångsmatas dock ge han ett sugrör och 30 liter av min utsökta kebabsås och vi har en done deal!
Just put us out of our misery bara säg att det är klart med NLA.
Säg bara att det är klart att han stannar här i 2 år till. Vi matchar hans lön