Dags för swishkampanj. Vem mailar Liljander?
Älskar verkligen denna mannen! Vilken jävla spelare
Förstår att det är försent men faaan ge han tikka och tedenbys lön och få honom å stanna!!
Ge killen vad han vill ha bara han stannar
Han förtjänar ett Tifo och ett livstidskontrakt ![]()
![]()
![]()
Ge han vad han vill ha. Ge han Montens, Tedens, Tikkas, ALLAS LÖN!
I den här takten kommer Borgström hamna på 26 mål. Vi får gå tillbaka till 2008/2009 för att hitta en bättre HV-målskytt i SHL. Då gjorde Martin Thörnberg 27 mål.
Ge honom Huskvarna också!
Sa ungefär samtidigt som din kommentar till polare ”TÄNK OM N”ben gett Borgström och Tikka omvända kontrakt” Då hade vi sluppit Tikka nästa säsong och fått behålla Borgström…
Som han spelar nu är han den vassaste målskytten jag sett i HV sedan Kai Nurminen. Det sägs att han är klar för Schweiz, men jag undrar om inte Abbott tar med honom till Carolina Hurricanes. Så bra är han.
Washington har väl hans rättigheter?
Hade varit drömmen, men självklart fuckar han upp det med det gamla brännvinet ![]()
Fåååår mååår jeeers pliiis! ![]()
![]()
![]()
Fy fan va bra den grabben är. Oerhört tråkigt att vi inte får njuta av honom mer.
Men bara hoppas för vår skull att han gör en Ang och failar och kommer hem igen.
King Henrik!
Men visst kan Schweiz sluta drömma om honom nu, för visst blir det NHL, för Hanky Panky?
Carolina skulle nog kunna erbjuda kontrakt sen upp till Washington om dom vill matcha, ev draftval i utbyte och så. Länge sen jag satte mig in i rättigheter djungeln där borta, kan ha ändrats också förstås.
Kurt Henrik Mikael Borgström ![]()
Det är ju ren och skär NHL-klass på hans avslut. Kan inte minnas på rak arm nån på länge i SHL som haft den klassen. Han bökar ju inte in ett enda mål.
Man önskar ju egentligen bara att han hade haft tilltalsnamnet Kurt😊 Kung Kurt Borgström.
Simo!
