Tråden om #19 Henrik Borgström

Dags för swishkampanj. Vem mailar Liljander?

5 gillningar

Älskar verkligen denna mannen! Vilken jävla spelare

2 gillningar

Förstår att det är försent men faaan ge han tikka och tedenbys lön och få honom å stanna!!

4 gillningar

Ge killen vad han vill ha bara han stannar

1 gillning

Han förtjänar ett Tifo och ett livstidskontrakt :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

4 gillningar

Ge han vad han vill ha. Ge han Montens, Tedens, Tikkas, ALLAS LÖN!

5 gillningar

I den här takten kommer Borgström hamna på 26 mål. Vi får gå tillbaka till 2008/2009 för att hitta en bättre HV-målskytt i SHL. Då gjorde Martin Thörnberg 27 mål.

8 gillningar

Ge honom Huskvarna också!

2 gillningar

Sa ungefär samtidigt som din kommentar till polare ”TÄNK OM N”ben gett Borgström och Tikka omvända kontrakt” Då hade vi sluppit Tikka nästa säsong och fått behålla Borgström…

1 gillning

Som han spelar nu är han den vassaste målskytten jag sett i HV sedan Kai Nurminen. Det sägs att han är klar för Schweiz, men jag undrar om inte Abbott tar med honom till Carolina Hurricanes. Så bra är han.

4 gillningar

Washington har väl hans rättigheter?

2 gillningar

Vita döden missar aldrig

9 gillningar

Hade varit drömmen, men självklart fuckar han upp det med det gamla brännvinet :frowning:

Fåååår mååår jeeers pliiis! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

Fy fan va bra den grabben är. Oerhört tråkigt att vi inte får njuta av honom mer.
Men bara hoppas för vår skull att han gör en Ang och failar och kommer hem igen.

King Henrik!

Men visst kan Schweiz sluta drömma om honom nu, för visst blir det NHL, för Hanky Panky?

Carolina skulle nog kunna erbjuda kontrakt sen upp till Washington om dom vill matcha, ev draftval i utbyte och så. Länge sen jag satte mig in i rättigheter djungeln där borta, kan ha ändrats också förstås.

2 gillningar

Kurt Henrik Mikael Borgström :facepunch:

Det är ju ren och skär NHL-klass på hans avslut. Kan inte minnas på rak arm nån på länge i SHL som haft den klassen. Han bökar ju inte in ett enda mål.

2 gillningar

Man önskar ju egentligen bara att han hade haft tilltalsnamnet Kurt😊 Kung Kurt Borgström.

1 gillning

Simo!