Inte direkt oväntat att han hellre bor i Vetlanda än i ostlandet eller i Ängelholm.
Nej det är få platser på jorden som slår Vetlanda ![]()
Bedrövlig i egen zon igår.
Vet i fan om jag så imponerad faktiskt. Eller rättare sagt. Inte imponerad alls faktiskt.
Han är ruskigt svag i skridskoåkningen och slår bort en hel del puckar. Har inte sett något som kan tyda på att detta är en toppback.
Var väl värvad för att vara hårdskjutande högerfattad pp back? När fasen ska han visa detta? Verkligen inte imponerad. Snacka om att gå ner sig från släggan till detta
Årets flopp? Ser otroligt trög ut och verkar inte hänga med i tempot. Hur många gånger har han blivit frånåkt eller ikappåkt i hemgångar när man jagar puck?
Ja jag ser verkligen inte storheten här.
För att inte tala om alla puckar han lägger i täck. Hansson behöver steppa upp. Hade varit bättre att behålla Laleggia som det ser ut nu.
Tycker han ser nonchalant ut, tar inte i. Glider mest, där han kunde varit först på yta och puck. Gillar inte alls det jag ser. Men jag försöker vara ödmjuk, saker och ting kan spela in, det ska man ha respekt för.
Kanske behöver han en Borgman att luta sig mot, för nog såg han bättre ut vid hans sida än nu med en lite valpigare Fransson?
Förstå mig rätt, jag gillar Fransson, det är mer en fråga om kemi och spelstil.
Hur man än ser på det så kan man ju torrt konstatera att Hansson inte motsvarat både behovet av, och förväntningarna på, att han skulle vara en lagbärande back.
Bara fyra backar som har istid nog för att komma med i statsen, än så länge.
Men av de här fyra så bidrar Hansson med mer än de andra på isen.
Vad som hänt med Kapten Alsing vete gudarna…
Behöver nog gå 10 matcher till innan man kan hämta någon matnyttig info därifrån. Dock ser det spännande med att de underliggande siffrorna är bättre än utfallet hittills…
Sämsta backen idag. Totalt urusel.
Hittills en stor besvikelse överlag.
Det är väl bekvämt att komma ”hem” till freds med familj osv, slog av det när HV-TV gästade. Men brinner han för HV?
Jag som skåning funderar, vad är hans kopplingar till Vetlanda och då boende där? Är hans partner därifrån eller annat, någon som vet?
Ja hans partner är därifrån och dem har haft huset som sommarbas under åren.
”Jag är sjukt förbannad” Visa det då för fan! Är så trött på snicke snacket som kommer Ifrån ordförande till Spelare!
Är man förbannad så knyter man näven och visar något på isen! Men Hansson är vår Sämsta back! Visar nada!