Tråden om #20 André Petersson

Om AP20 är lika loj som senaste matcherna så vet jag faktiskt inte om jag skulle säga att han är vår bästa spelare. All respekt till André, men räknar man bort matchen mot Oskarshamn så tycker jag Borgy, Fisken och Stål-Lyrenäs spelat bättre än André.

Som någon skrev i en annan tråd, Petersson är lite av en medgångsspelare. Går det bra för laget så är han bra också. När det går emot är han lite grinig, vilket märks.

2 gillningar

Shore är vår bästa spelare.

5 gillningar

AP sa själv (försnack i loge)innan Modomatchen att han förmodligen kan vara redo redan idag mot LHC. Hoppas han vilar till kvalet

1 gillning

Verkar iaf träningsbar :+1:

6 gillningar

Kan bli tungan på vågen i kvalet.
Håll dig skadefri nu AP20 :pray::muscle:

5 gillningar

Rulla in killen i bubbelplast, både on-ice och off-ice

7 gillningar

Amen.

Ikväll visar Andre på kaptensegenskaper. Första gången iår? Han leder laget i spelet. Han tar skitjobbet.

18 gillningar

På samma vis Lodin kanske får energi (dock inte till nån nytta igår…) så känns det bara som AP blir bättre när han märker att IKO är på honom konstant.

Efter de här två säsongerna med HV skulle jag inte klaga på nån om de väljer att lämna. Sen just LHC är ju inte kul. Men har ju hänt några gånger förut.

Tror hellre han lägger skridskorna på hyllan än lira där.

2 gillningar

AP kommer inte lira i något annat lag än hv.

1 gillning

Bara HV som gäller för AP tror jag hoppas jag. Bosatt i Huskvarna i hus, med sambo och barn på förskola. Efter så många år i Ryssland är han bannemej skyldig frugan det.

1 gillning

No way

Prepare to be amazed. Ingenting är heligt. Ingen rök utan eld.

1 gillning

Vet du ngt?

Nej. Inte mer än att det cirkulerat ett rykte och det är fjärde gången jag hör det. Från ett fjärde håll.

3 gillningar

Att ens diskutera ett scenario där AP går till LHC borde klassas som förtal. Vore oförlåtligt.

Så länge han inte lyssnar är de ok, men om han gpr dit kommer han klassas som svikare