Tråden om #20 André Petersson

Klump i magen igen :sob:

suck

vafan? Skall man lägga vikt vid det?

kan ju vara nån jävla unge som klickat runt på telefonen

1 gillning

Oavsett vad det innebär så hatten av för bra scoutning

Han har inte följt HV på evigheter… Sanslöst vad folk överreagerar.

1 gillning

så skulle jag gissa att det är med. men jag vet inte. jag följer inte hv på alla plattformar.

Ja, bra spaning. Men ärligt. Hela AP-grejen har ju blivit värsta paranoian här på forumet. Kan vi inte chilla med detta lite och lägga ner spekulerandet?

6 gillningar

Alla vet kanske inte det??

Exakt. Det spekuleras fan mer i trådarna här än de mörkaste trådarna på Flashback. Lugna ner er. Diskutera sånt som är av värde istället för bajs. Gäller inte bara i denna tråden. Det fylls i stort sett samtliga trådar. Hänger absolut inte ut NÅGON men det är fruktansvärt många inlägg som man inte ens tar sig tiden att läsa.

Snart drar säsongen igång och då hoppas trådarna fylls med sånt som är av intresse.

3 gillningar

Nej, det är tydligt, det görs många hönor av väldigt få fjädrar i ganska många trådar nu…

3 gillningar

Nej, absolut inte. Men just nu känns det som att många försöker hitta egna spekulationer och rykten. Saker som tas från tomma intet.

Folk var jävligt snabba med att döma ut AP omedelbart när soppan först drog igång för att sen framstå som skitnödiga när det helt plötsligt löste sig. Andas. A-n-d-a-s-!

2 gillningar

Efter det som varit är det väl klart man är på helspänn om allt som rör AP. Inte konstigt att det spekuleras när kommunikationen inte varit rak från AP själv.

3 gillningar

Seriös kommunikation kommer från HV71. Precis som Chris hela tiden har sagt. Jag har aldrig stissat upp mig över AP-gate. Ser inte varför i helvete Chris, Blomman och läkaren skulle stå och ljuga. Det finns inte i min värld.

Säger de att han är skadad så är han skadad.

Jaha, eftersom personen i fråga skrev just “avföljt” trodde jag ju att det var det som det gällde.

Hade ju varit mer rimligt då med “jag upptäckte att AP inte följer HV på Instagram”.
Eller ännu hellre inget alls.

2 gillningar

Haha, tack om det stämmer så stängde du effektivt ned den hönan. Får hitta några nya fjädrar.

Hade varit ett väldigt fjortis sätt att göra slut med sin arbetsgivare om det stämde :sweat_smile:

2 gillningar

En förklaring kan ju vara att HV betyder så oerhört mycket. Påverkar i mångt och mycket hur många här inne mår i sin vardag.

Därmed försöker jag/vi hitta förklaringar, lösningar och även spekulera vad framtiden bär i sitt sköte.

På rak arm kan jag inte komma på någon som hållit HV i sitt grepp mer än AP.

Potensial som en frälsare - roll som en stjärna och dessutom lagkapten. Troligtvis med en lön i toppen av SHL.

Därmed så blir det ju självklart ett hett diskussionsämne när försäsongen varit som den varit. Vi har alltså en 35 åring med fjolårets skadehistorik som återigen är skadad. Som dessutom vill skriva ett nytt långt kontrakt. På andra sidan en SC med uppdraget att vända på en skuta som allt för länge lidit av låg kravställan. Helt enkelt en perfekt storm.

Samtidigt spelas det träningsmatcher där vi saknar halva laget. Klart att jag/vi vänder på stenar. Vi är suportrar på ett forum, så kallade läktarproffs som alla sitter på lösningar :wink:

5 gillningar

Kan du se när detta gjordes?
I samband med agentens utspel eller vid något annat tillfälle?

060HV71. Absolut, HV betyder jättemycket för oss alla. Men när tre mods på forumet alla sagt att det är dags för skärpning så är det nog bra att ödmjukt fatta vinken.

19 gillningar

Det går att diskutera HV och allt i dess omgivning på ett bättre sätt. Givetvis är alla för ett levande forum men nivån på många inlägg är betydligt mycket lägre än vad jag och säkert många andra är van vid.

Vi är förbannat stolta över den oftast väldigt höga nivån här i samtliga trådar men stundtals så är det också lika tröttsamt med alla spekulationer och lösa rykten som börjat leta sig in på sista tiden. Och som ovan skribent nämnde. När vi nu är tre stycken (och fler i andra trådar) som sagt att det får vara nog så är det så. Kan man inte acceptera det så får man sprida sina inlägg på andra forum eller sociala plattformar. Här är vi stolta över nivån som de flesta oftast bidrar med och så vill vi ha det i fortsättningen också.

Så, detta är sista inlägget för nu är vi OT. Tillbaka till att diskutera AP.

15 gillningar

AP beräknas vara tillbaka i full träning inom 1-2 veckor, enligt Kalman.

12 gillningar